• ozita

gbg par som gifter sig sommaren 09: del 3

Jag hittade oxå hit.

• ozita
    lecaroline skrev 2009-03-25 12:42:51 följande:
    Är det någon som vet var man kan köpa färgade såpbubblor??
    Finns det?? Vad coolt! Det skulle man ju ha i bröllopets färgtema dårå.
  • ozita

Ja, vi har visst kommit av oss lite! Här händer inte så mycket för tillfället. Försöker få min svägerska att börja på våra inbjudningskort, men de har precis köpt hus och har massor att göra med försäljning och flytt. Så svårt att tjata på nån som redan är stressad. Men hon har ju sagt att hon väldigt gärna ville hjälpa oss med det. Hon jobbar med reklam som originalare och är jätteduktig.

• ozita
    Stella2009 skrev 2009-03-30 20:16:09 följande:
    Kul att få proffshjälp !! Känns lyxigt!!
    Jo.. om det nu blir gjort.

Vi skickade svae-the-date i februari och tänkte försöka få iväg inbjudningarna i maj. Hoppas de blir klara till dess!
  • ozita
    20090725 skrev 2009-03-30 20:42:18 följande:
    vi har oxå fått iväg alla våra nu, äntligen! egengjorda här med, bild finns i galleriet"
    Åh, vilka fina kort! Jag önskar att jag var så pysslig! Och jättefina skor oxå. Var kommer de ifrån?
  • ozita
    20090725 skrev 2009-05-16 10:42:51 följande:
    Idag e det EmMa09s tur att bli fru, hon är först ut i detta gänget!alla lyckoönskningat till er!!
    Helt otroligt att den första av oss är fru nu! Grattis EmMa09!! Jag är nästa sist, men börjar ändå bli ordentligt nervös. Ikväll ska det pysslas inbjudningskort!
  • ozita

Har precis kommit hem från sista valskurs-tillfället. Så slog det mig på vägen hem - det kanske är nån av er som var nåt av de andra paren? Tokigt isf.

• ozita
    EmMa09 skrev 2009-05-21 21:07:37 följande:
    Hej alla!!! Nu är jag äntligen gift!!! Våran dag var helt suuper bra! Den kunde inte blivit bättre, vi hade till och med bra väder!
    Vad härligt det låter! Och vilka jättefina bilder! Vad glad jag blir att ni hade en bra dag. Och vad jag längtar tills den 5 september...
  • ozita

Idag är det tre månader tills vi gifter oss! Och så har vi fått klart budgivning på ett hus. Ska skriva papper imorgon. En stor dag!½

• ozita

I Lerum. Så det blir till att flytta utanför stan, men jag längtar! Lite mycket med husköp och bröllopsplanering samtidigt, bara. Direkt efter att vi skrivit kontrakt imorgon ska vi till konditoriet för att prata bröllopstårta.

Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 3