Inlägg från: carpet 09 |Visa alla inlägg
  • carpet 09

gbg par som gifter sig sommaren 09: del 3

Jag e oxå här

• carpet 09

Jättfina kort ju! Vad duktig du är!!! Håller på med våra också nu, nästan klara. Hoppas få iväg dem under veckan.

20090725 skrev 2009-03-30 20:42:18 följande:
    vi har oxå fått iväg alla våra nu, äntligen! egengjorda här med, bild finns i galleriet"
  • carpet 09

Apropå det här med inbjudan. Funderar på hur vi ska adressera inbjudningarna. De flesta vi bjuder bor med sina respektive, en del är gifta andra inte. Skriver ni båda namnen på kuvertet? Vill inte skriva tex. familjen Svensson då barnen faktiskt inte är bjudna till festen, endast till vigseln. Det här med barnen kommer att stå i infobladet som kommer med.

Hur har ni andra gjort/ska göra?

• carpet 09

Hihi! Ja huvudsaken är ju att det kommer fram och att de förstår vilka som är bjudna

• carpet 09

Nu är det inte långt kvar för er som gifter er i maj... Så spännande. I morgon är det 10 veckor kvar för oss.

Har du blivit hippad än lecaroline? Har inte varit här inne på ett tag så jag kanske missat något du redan berättat..

Vi har nu beställt ring, bokat frisör, köpt skor och smycken, bokat ljudanläggning. Känns som de stora bitarna börjar falla på plats. Och så ska vi träffa prästen nästa vecka. Det börjar kännas verkligt nu...hihi!!

• carpet 09

Jag förstår att du inte vill ha den på torsdagen när det är så nära, då är det nog stressigt som det är kan jag tänka mig. Men de kanske lurar dig angående lördagen den 16?

Själv har jag nyligen upptäckt att jag kommer att jobba de 5 sista lördagarna innan bröllopet då jag tagit lite extra tider för att kunna vara mer ledig efter (är student så jag sommar/extra jobbar). Tänker också som du att även om jag är ledig en del av veckodagarna kommer ju inte mina vänner vara det och man vill ju att alla ska kunna vara avslappnade och inte vilja stressa hem för att sova....

Hur går det annars med planeringen? Känner ni att ni har det under kontoll?

• carpet 09

Stort grattis till EmMa09 och lecaroline! Vad roligt att dagen blev så lyckad för er!

Jättefina kort EmMa09!

Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 3