Inlägg från: 20090725 |Visa alla inlägg
  • 20090725

gbg par som gifter sig sommaren 09: del 3

nä, de hade lagt alla tre i samma två av dem satt ju fast men den tredje låg löst!

men de va jätte trevlig nera på butiken, så det är ordnat nu. men nu skall mattias gömma dem så jag inte går å provar den hela tiden!

nu har jag varit duktig å STORSTÄDAT hela kylen!

jag måste bli vän med dig på facebook för att kunna kolla på dina bilder!

• 20090725

hehe, jag skall oxå göra en sådan lista, å sen visa mattias den så han kanske inser att saker måste göras!!!

vad har ni kar att göra då?

• 20090725

hmmm... det va en lång lista!

min är inte så lång än, men jag antar att det kommer att komma mer på den ju närmare man kommer!

hur har det gått med servitiser! du får hojta till om ni behöver hjälp! hjälper gärna till om det behövs! (gratis)

• 20090725

det gör jag jätte gärna!

• 20090725

det skall jag lägga på minnet! hehe... e ni på bröllops resa då? vart skall ni åka förresten? om ni nu skall åka?

det e ju så, vi gifter ju oss mitt i semestern, så det e ju så det e! sån tur e är det ingen som tackat nej än iallafall... jo, en som firar 10 årig bröllopsdag samma dag å är i turkiet då!

• 20090725

Det är bara att hänga på! Vårt skall ni gifta er å vårt skall ni ha festen?

• 20090725

Tror det kommer att bli ca 60-70 st

Har redan champnge glas och troligen dukar oxå , det vi saknar är vin glas.... Inte lika lätt att få tag i, men vi letar vidare!

Tack iallafall!

• 20090725

du måste göra ditt galleri synligt, det syns inte nu!

• 20090725

åhhh... vad fint det va! där kommer ni att få en kanon fin vigsel!

vart ligger det någonstans?

• 20090725

det beror väll på viklet program du andvänder? e inte så jätte kunnig på sådant, men mattias kan ganska mycket mer om datorer än mig, så jag kan ju fråga han om du vet vilket program du andvänder!

lecaroline skrev 2009-05-04 13:46:12 följande:
    Hur gör ni med musiken?På dator hade jag tänkt mig. Men jag vill inte ha den där tysta sekunden. Någon som vet hur man fixar "omlott"??
Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 3