Inlägg från: lecaroline |Visa alla inlägg
  • lecaroline

gbg par som gifter sig sommaren 09: del 3

Nej ingen hippa..
    Nu på lördag ska jag ju fixa klänningen i thn och sedan träffa toastmaster. + att de tar m2b då.
    sedan har jag blivit inbjuden den 16:e att titta på eurovision hos en tjej som ska med på bröllopet.. Jag fattar ingenting!

Jag som hela tiden trott att jag ska få en. Och jag vill inte ha den på torsdagen som är röd dag. För då jobbar ju alla utan jag på fredagen...... + Att vi har massor att göra för vi får tillgång till lokalen då.

• lecaroline

Nej, vår bil gick sönder igår. Bryr mig inte om kostnaden men vi har inte tid och nu kan vi inte handla det sista. Och jag som ska hem och fixa det sista med klänningen.. 8 mil enkel väg..

• lecaroline

Jag blev hippad i lördags. De hade planerat och blandat in min chef för att få in mig på jobbet så fort som möjligt på lördagen. Och jag förstörde allt genom att ringa dem först. Klart att det var "fel" person som svarade som inte skulle vara där

Vi hade det hel mysigt. Jag skulle köpa min outfit i en secondhand butik. Var en bland de dyraste jag varit inne i... Tillslut hittade vi en söt liten gul klänning som kostade 100kr. Så jag köpte den. Sedan fick jag inte följa med in i nästa butik för lite skulle det synas att jag blev hippad föruton tiaran och slöjan.

Vi inhandlade mat som vi åt hemma hos en kompis. Efter detta skulle jag fotograferas till en kalender som min m2b ska få. Alla hade var sin månad och så började klädbytet och fotandet och skrattandet

Sedan blev det ögonbindel på spårvagn iväg till Lacerdoom och vi sprang runt och krigade i 40 minuter. Riktigt svettigt!!
    Dusch och bastu stod sedan på schemat och meeeer alkohol.

Sedan tillbaka till kompisen där vi mötte upp en sminkös. Som förvandlade mig till en råsminkad tjej med ögonfransar (men ändå fint) Sedan bättrade hon på de andras sminkning. Klockan var nu mycket och det bar in till avenyn till en resturang. Maten var suverän. Och jag förstod att detta var inte sista stället utan vi skulle dansa också. Och när vi kommer in så sitter pojkarna där och festar och väntar på oss. Så jag och min m2b fick avsluta kvällen tillsammans

(De har inte varit lika snälla med honom under svensexan)

• lecaroline
    20090725 skrev 2009-05-11 14:04:44 följande:
    guuud.... vad mysigt det lät!fick du göra massa pinsamma updrag å sådant oxå?
    Nä det som var lite pinsamt var att köpa kläderna och räkna och betala med en kronor och femtioöringar 161,50
  • lecaroline

De fotograferade honom också en kalender till mig då..
    Han fick vara på dansbanan med publik. Sedan åkte prinsessan Leia starwars. Åka igenom hela stan med spårvagnen. sedan var det gocart, fäktning.. Mycket att dricka.

• lecaroline

EMMa09 GRATTIS!! Jag är nyfiken på hur det gick.. Vill höra alla detaljer

• lecaroline

Inte jag.. Vi står hemma och tränar. Går rätt så bra nu, ska bara öva in nått och hitta en bra låt..

• lecaroline
    20090725 skrev 2009-05-19 11:49:46 följande:
    Nu e vårat vinglas bekymmer över! träffade på en av rastaurang cheferna här ute på volvo, så jag frågade henne om vi kunde få låna vinglas, å det fick vi självkalrt! men att vi fick hämta dem innan semestern eftersom de har stängt då.... men inte mig emot att göra det att bra tag innan, sen skall vi bara fjäska med någon på jobbet så de kan lämna tillbaka dem när de öppnar igen eftetrsom vi inte e hemma då!*strykt en sak till från listan*
    Fyyyyy! vad allt löser sig för dig
  • lecaroline

Du får komma när du vill, jag säger till flickorna

Det finns en himla massa ballonger som ska blåsas upp och det kommer att ta tid...

• lecaroline

Både och..

Vi är lite skeptiska med heliumballongerna och hur länge de håller..

Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 3