Inlägg från: lecaroline |Visa alla inlägg
  • lecaroline

gbg par som gifter sig sommaren 09: del 3

själva helium ballongerna hur länge varar de??
    Inte vanliga ballonger..

• lecaroline

Vi hade också en helt otrolig dag/kväll/natt

Sov ca 3 timmar mellan fre och lörd. Satt hos frisören kl 06,00 min min tärna och min svägerska. Hår och sminkning tog exakt 4 timmar så jag sprang iväg och hämtade blommorna.
    Sedan in i bilen och en timmes färd till Thn. Ringer ca 15 minuter innan för att få igång alla att bära ut klänningen och sitta klara i bilen så det skulle gå smidigt till fotografen och klä mig. Men det misslyckades totalt Fick tydligen inte fart på någon. Näbbarna var inte klädda inte mor och far heller. Så det slutar med att min kusin och hennes man klär mig och snörar mig. Fotografen lugnar oss (20 min försena som vi var.) Att det är lugnt han hade ingen mer fotning den dan så vi hade fram tills vi var tvugna att vara i kyrkan. Så då slappnade alla av och jag antar att det syntes på bilderna.

Väl i kyrkan efter att min MAN sagt sitt löfte så kunde jag inte prata jag hde en stor klump i halsen som jag försökte svälja. Tårarna rann fick inte fram ett ljud, ser på min älskade att han ler och tårarna rinner på honom med. Fick tydligen hela kyrkan att böla hörde jag sedan

Jag lyckas klämma ut lågt det som skulle sägas och så var vi gifta. Och hela min kropp slappnade av och jag bara njöt av resten av vigseln...

När vi kom till Kolonin och såg vad alla hade slitit med att göra allt fint så blev man rörd till tårar igen. Det var så fiiint och planeringen man slitit med i ca 6 månader bara klaffade.
    Det blev dans långt in på småtimmarna och bandet drog 5 extra låtar som vi klappade igång
    Allt var helt underbart!! Ingen var sjuk, solen sken och det var hyfsat varmt.

• lecaroline
    20090725 skrev 2009-05-24 11:51:45 följande:
    nu e caroline oxå gift! och dem va jätte fina båda två!Ett stort GTATTIS igen till dig caroline och martin!!!!
    Ett stort tack till dig!! tror inte det hade gått så bra utan dig och din erfarenhet

När är nästa fika har ju massor att berätta ju

EmMa09 Grattis!! Och vilka fina kort. Mina får ni vänta en stund på!!
  • lecaroline

Har ingen aning om hur lång tid det tar..

Nu finns det några få bilder i galleriet. Ev kommer vi att få fler från fotografesn i morgon..

• lecaroline

Vart tog bröllopsplanering i gbg som vill träffas vägen? har det skapats en ny länk??

• lecaroline
    Stella2009 skrev 2009-06-05 08:27:30 följande:
    Så fina kort lecaroline!! Ett stort grattis till er !!
    Tackar!!
  • lecaroline

Har denna tråden dött helt??

• lecaroline

Nej men hallå!! Hur var det på arbetsförmedlingen??

• lecaroline

Oooo slit jobb!! Inte kul..

Du kan ju alltid skriva in dig på vikariecentralen för dagis och skola.. Skulle säkert era ungar ääälska

• lecaroline

Men hittar jobbet dig.. Jag drömde inte direkt om att växla pengar, men då jobben inte växer på träd så tog jag det..

• lecaroline

Då ordnar det sig till hösten!!

• lecaroline
    EmMa09 skrev 2009-06-11 17:37:24 följande:
    Som sagt; skriv in dig på vikariepoolen för förskolor, där behövs det alltid personal! Vi är nästan alltid kort om folk!!!
    Är du förskollärare eller barnskötare?? Själv är jag barnskötare i botten och jobbar med något helt annat
Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 3