• Iluna

tror ni man ångrar sig om man inte gör de bröllop man drömt om?

Som många andra tjejer har ja drömt om den där speciella dagen med vit klänning å va den vackraste på jorden. Ha en fest med pompa och ståt. Drömmen har ändrats under åren och ja lider av extrem senskräck. så då har planerna varit att åka iväg till tex maldiverna och vigas där och ta smekmånad samtidigt.
    Vi har börjat planera och ska bestämma oss för resemål.
    Men ni börjar vi tveka lite eftersom det är så dyrt och vi har massa som måste göras i huset.
    funderar på att ha vigseln här hemma antingen i stadshuset eller någonstans ute. Med max 5 vittnen och lite middag efter. Sen ta någon form av sista menuten resa.

Tror ni man kommer ångra sig om några år att man inte gjorde som man drömt om och verkligen velat? att man inte får dom där underbara bröllopsfotona man kan pryda väggarna med hemma eller den där speciella kännslan att få göra det man drömt om...
    vi e så kluvna och vet inte alls vad vi ska göra, å skulle folk få reda på att man gifter sig i sverige och inte bjuder in skulle de bli ramaskri, å ja skulle fyllas av skuldkännslor...
    någon som har samma tankar som vi??

• Svar på tråden tror ni man ångrar sig om man inte gör de bröllop man drömt om?
  • MysanX

Känns det som om du kommer att ångra dig så kanske ni skall vänta med bröllop tills eknonomin ser lite ljusare ut.

Ni måste bestämma vad som känns bäst för er helt enkelt.
    Fina foton kan ni ju ta ändå som kan sitta på vägarna

• Iluna

Ja men dum och fåfäng som man är vill man ju passa på att gifta sig medan man ser någurunda ut, för vill ha fler barn och dom säger ju att efter tredje barnet är de svårt att hålla vikten :S

men de e klart man kan ta fina kort ändå.... ja de tåls att tänka på..

• Sörön10

Ja.. jag tror jag skulle ångra mig om detta jag drömt om inte blir av... (vilket det inte verkar bli..) :(

• MysanX

Då gör ni såhär.
    Gift er. Skit i att åka på en resa. Det kan du göra även efter barn 3 . Lägg pengarna på en fest med buffé, cd-musik och massa vin. Det blir skitbra!! Och det behöver inte kosta skjortan. Bjud typ 20 pers av era bästa vänner så kommer det garanterat att bli superhäftigt.

• Iluna

jo de skulle nog bli super mysigt..men har föröskt att göra en gästlista bara dom allara nödvändigaste å då blev de 40st :( sen e de ju de där med min skärk för att tala å göra saker inför folk..å har man fest=dans tal och stå i centrum...men man kanske överlever...

• novia72

jasssåååå var det därför!!!...tredje barnet!!! :) :) :) ha det bröllop du drömmer om, oavsett

• bongen80

Vackrast på jorden kan du vara borgeligt också, i en lokal du känner dig bekväm i. Ta med prästen hem eller vigselförättare. Brakfest kan ni ju ha ändå om det känns jobbigt med alla som tittar. Gift er på tu man hand o nåt vittne o festa sen tillsammans med alla.

Gör det som känns bäst för er båda annars tror jag det kommer gräma er länge.

Svar på tråden tror ni man ångrar sig om man inte gör de bröllop man drömt om?