Inlägg från: MuffinsTönt |Visa alla inlägg
  • MuffinsTönt

Tolvan har gjort det igen....

Nu har jag läst dina visdomsord Anne. Japp, det är den där nyfikenheten som saknas igår. Tyckte han va på sin kant lite för mkt. Fått en blyger på halsen... Han är väldigt intressant o charmig när han skriver. Det gjorde mig nyfiken. Men irl så stämde inte riktigt. Kändes som han inte va med, ansträngde sig... Han rakade sig inte ens. Brukar man inte göra det när man går på dejt? Jag banne mig rakade allt som kunde rakas.
    Åh,nu låter jag sådär utseende fixerad igen. Men alla har förväntningar. Jag menar inte att han skulle komma ridandes på en häst men åtminstone anstängt sig på annat sätt...

Åh, va snurrigt det lät. Hoppas ni förstår...!

• MuffinsTönt

Nenne
    Haha! Låter som pest eller kolera. Ah, du har hittat den klonade Clooney. Inte avis!

Hoppas jag hittar nån snygging att spana efter. Just det, Snygge Sköterskan Christian. *ahhh* Shit,hur flörtar man med en hot sköterska??!

• MuffinsTönt

Hej Vickan o Hej Anne!

Bra ide! När är bästa tillfället.. Lunchen eller vid skiftbytet...? *moahaha*

• MuffinsTönt

Nenne
    Jag trodde du bara har ögonen för den klonade varianten.

Ah,smart ide! Undrar om man kan be om en undersökning oxå.*moahaha*

När ska du tillbaka o tittar till pricken?

• MuffinsTönt

Ååh, varför finns han inte på vår primärvård. *suuck*

Dejt-killen gör mig såå förvirrad. Hur kan man va två olika personer på msn o irl?

• MuffinsTönt

cybersex låter jobbigt.
    Vi pratar fortfarande ja. Han är verkligen toppen att uttrycka sig med skrift. Jag uppfattade lite av den personen irl men det var vissa stunder sådär. Tydligen vågade han inte va sig själv i lördags. Jaha.. det betyder.

Argh, det låter skitflummigt när man skriver det här. Vill ju inte gå in på för mkt detaljer. Japp,jag kan va hemligt av mig oxå.

• MuffinsTönt

Nenne
    Jag funderar faktiskt på en andra chans. Hoppas verkligen han har vett att raka sig denna gången.

• MuffinsTönt

Anne
    Så sant så! Får se hur detta slutar... Vem vet, kanske det blir ngt av Nennes förslag.

• MuffinsTönt
    chenda86 skrev 2009-05-26 21:03:40 följande:
    Haha fan va ni är sköna! Jag har bara läst sista sidan här nu (36) men ni är ju underbara! Haha! Verkligen ett kompisgäng typ!
    Haha! Va tvungen o gå tillbaka o läsa jag hade skrivit. Haha! Kul me nya "ansikten".
  • MuffinsTönt

Jag skulle in o skriva ngt men så såg jag Chenda o blev så chockad att jag har glömt bort det nu. HAHAHA!!!

Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....