Inlägg från: MuffinsTönt |Visa alla inlägg
  • MuffinsTönt

Tolvan har gjort det igen....

Jag berättade hur jag kände för dejt-killen igår. Motsatsen till det han ville förmedla tydligen. Blev lite fundersam där, var vi på samma dejt överhuvudtaget?!? Han har lovat att skärpa sig till nästa gång. När det nu blir. Nog om det.

Mormor är ÄNTLIGEN hemma!!! Guud,va skönt! Hon har tydligen en variant av skrumplever. Man vet inte varför... däremot får hon behandling för biverkningarna utav det. Alltid nåt.

• MuffinsTönt

Hon äter extra järntabletter så högt järnvärde har hon inte. Knas!

Känner igen det där med låg blodtryck.

• MuffinsTönt

GUUUD va jag hatar den där tjatiga reklamen dem har vid sidan. ARRRGHH!

Fick ett samtal nyss. Jag ska jobba extra imorrn. -På restaurang. Shit,har aldrig gjort det innan. Spännande!

Nu får jag nog förbereda dan. på er!

• MuffinsTönt

Nenne
    Hm... nu är jag inte helsäker på va hon tar järntabl för. Men hon låg inne i nästan 3 veckor så det bordet dem ha kollat upp för längesen tycker jag.

Jag är för trött för att tänka. Får fråga när jag träffar hennes ord läkare/sjuksköterska(ännu en charmtroll )

• MuffinsTönt

Guud,vet inte va jag ska göra!

Mormor har åkt in igen. Denna gång pga MIG. Jag tänkte me ngt än hjärnan denna gången så allt gick .... Hon åkte in för återfall- allvarlig sådan. Morsan kom förbi o visade litegrann va alla tycker o tänker om detta just nu. =S Idag hade jag fullt upp så jag har lyckats förtränga det hela. Men nu när man sitter ner, när man ska sova...

Alla vet att hon balanserar vid porten till gud. Men om detta utgör det ... *guud* jag finner inga ord!

Det var mitt egoinlägg såhärdags. Hoppas ni har en underbar vecka! Ut o njuuuuut av solen.

• MuffinsTönt

Oj,inga gröna gubbar!

Det slog mig en sak... Förut så var det två personer som jag ABSOLUT måste meddela om ngt viktigt har hänt. Det ena var min bästa kompis o det andra Grabben. Vilket var ju helt naturligt.

Men denna gång så var det INTE grabben jag tänkte på. Lite suprised men samtidigt glad o lättad. Känns som jag verkligen har släppt det hela. Visst dyker det upp lite saker i hjärnan, men jag ser det som roliga minnen. Minnen som jag kommer bära med mig oavsett vem jag är tillsammans med. Jag blir inte neg av dem,snarare får jag en glad,harmonisk känsla. Som när man går förbi sin gamla skola o minns saker...

Ni kanske undrar vem den andra som jag tänker på... Hehe,tänker ni kan få suga på den karamellen ett tag.

• MuffinsTönt

Missa pompom idag Anne. Sorry! Däremot gjorde jag några snygga moves me tallrikarna. Räknas det ändå?

Annars är det hm... ensidigt här. Jobbar o sover bara. Har inga news om mormor. Jag lämnar över det där me läkarsnack o övrigt till dem andra.

Hoppas ni har det bra! Kul att du är här i Sverige Anne. Hur länge?

• MuffinsTönt

Vinkar till Anne och Vickan!

• MuffinsTönt

Själv har jag suttit och halvsovit på jobbet. Inga kunder på flera timmar. *gääääsp*

Annars försöker jag kombinera helgjobb med en 2a dejt me chatt-killen. Känner att jag vill ge honom en till chans. Denna gång är vi i Götet. Fastän jag är uppvuxen här så kommer jag faktiskt inte på va vi ska göra..!

• MuffinsTönt

Jävla BT!

Nenne

KRAAAAAMMMM!!!! Själv sitter jag här o väntar på tanten. Du får gärna skicka hit henne me X3000. Annars är det lite kris...

Ang chatt-killen... det första han måste göra iaf är att prata mer. För då lossnar det nog av sig själv. Tror jag... Jag hade tänkt föreslå Delsjön, dels enskilt ställe och sen motion på köpet. Men han hade då istället planerat mat-bio-pub. Hmm... gissa vilket som lät mest lockande! Men det är inte bestämt vilken dag vi kan ses... missade förra veckan eftersom jag måste jobba. Hoppas jag kan komma loss denna helg,det ser inte så ljust ut är jag rädd...

Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....