Tolvan har gjort det igen....
Muffins, sånt är svårt - att man kan känna sig medskyldig, absolut. Men att ge nån skuld för det - ja, det tycker inte jag skulle vara OK.
Muffins, sånt är svårt - att man kan känna sig medskyldig, absolut. Men att ge nån skuld för det - ja, det tycker inte jag skulle vara OK.
Anne ska ut på riktigt knas imorrn förmiddag förresten - pompommar ni för mig? Jag berättar senare om det funkar...
Hmm, jag är mer förvirrad än nånsin... men jag tror det kan ha funkat iofs - får se var det landar bara...
Jarå, det gick nog bra, jag vet inte än - den som lever får se.
Idag har jag drällt å stan med mamma! O försökt guida maken genom ett brödbak...
nu är jag här!
*vinkar tebax*
Haft tjejkväll (fast med maken i släptåg) o druckit vin....
åhå - vad gillar ni att göra? Efetrsom det inte klickade sist, är det läge att hitta på nåt som bygger på den chatt-relation ni har? Jag menar, nåt har ni ju funnit varann äver - hur hittar ni det irl?
Är du? Wow! Grattis vad kul! *kramar om nenne*
Jag tror på dig!
Whoahoa, muffins!
Utseende är verkligen inte allt för attraktion!
Ja, det är en del av förvirringen med livet - att "snygghet" och sexuell attraktion INTE är samma sak. Vill du hångla med alla som är snygga? Förmodligen inte - en del är man nöjd med att titta på. Varför begränsa sig?
Precis!
Sen behöver du ju inte leva med honom eller skaffa barn med honom om du är tveksam - hångla är ju himlans ofarligt. *kanske*
mer hångel åt folket!
Anne skuttar in i datoriserad civilisation igen!
Kramar om muffins o vickan o alla andra som behöver...
*kramar om nenne* Jag hänger inte med, vad hände?
*inser att jag vart borta för länge, inte hänger med o ställer fel frågor...*
*kramar om både vickan o nenne o muffins*
Vanans makt är stark, men det är heller inte konstigt om du fortfarande skulle ha nån sorts känslor för honom. Er separation tycks ju ha gått himla "bra" i betydelsen relativt smärtfritt ändå - men människor man vill ha i sitt liv, ja, den känslan försvinner ju inte bara om de inte (möjligen) gör bort sig big time.
o nenne! *kramar om*