Inlägg från: MuffinsTönt |Visa alla inlägg
  • MuffinsTönt

Tolvan har gjort det igen....

nenne!!!!!

graaaaaaaaaaaattiiiiiiiiiiiissssssssssssssssssss :-d

blir alldeles varm i kroppen här. gud va kul!!! kram i massor!

• MuffinsTönt

mäh... inga stora bokstäver?!?!

• MuffinsTönt

Jädrans BT!!!

Först o främst... Nenne, NEEJ!!! Glad att ni är sp positiva men ändå.

Det andra... chatt-killen... Stackarn måste ha missat poängen me en rakapparat. Han kan inte raka sig!! Men gud va han kyssar bra...!

Det är lite konstigt, utseendemässigt tycker jag inte han är attraktiv (tvärtom nästan ) men när han rör vid mig o för att inte tala om kyssarna. Min puls skenar iväg...!

• MuffinsTönt

Nenne
    Det "råkade" bli så. Haha! Vet inte hur mkt detaljer ni vill ha men hade kunnat bli lite mer hångel om jag bara kunde luta mig fram bara. I detta fallet måste jag resa hela mig för att nå. Jag är lite för bekväm för dt, så det blev mest han som fick böja sig.

• MuffinsTönt

nenne
    Tro mig,det gör jag. Blunda asså. Känns hemsk på nåt sätt att jag tycker han är typ ful men ändå vill hångla me honom. Haha!

Funderar lite på vart vi ska va nånstans nästa gång. Ska jag åka upp till honom då? Känns lite "farligt". Då menar jag vi kanske e hos honom o det ena leder till det andra. Oops, hur blev vi nakna?!?

• MuffinsTönt

Anne
    Ja,varför ska man begränsa sig? Som min vän sa, jag e 25 o singel. Ta chansen!

• MuffinsTönt

Hehe! Japp, så himlans oskyldigt. Att han e yngre gör saken extra rolig när man tänker efter. Haha!

• MuffinsTönt

Vi ska ses igen på söndag. Återigen,vart ska vi vara? Vågar jag åker upp till honom? Vart ska vi ta vägen annars? Svåra beslut!

Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....