• viktualia

Tolvan har gjort det igen....

jag har kört min paradgren - hålla i en stor konferens och vara moderator = pissenkelt för mig och troligen ångestladdat för en del andra. själv är jag oberörd.... och det blev en bra konferens!!

nu laddar jag för begravning. urkans.

• viktualia

Begravningen blev bra, jag grät rejält men det är uppfriskande på nåt sätt. Nu har vi fördelat lite saker och grejat.... och maken och jag rymde hemåt ikväll. Skönt att vara hemma hos oss igen!

• viktualia

Jag har sjungit in våren idag och strax är det dags för valborgsfirande del två = majbrasa, korv och öl!

• viktualia

Jag har haft en bra helg! hade besök av sväronen fredag lunch - lördag em. Lagom länge! Var på utflykt till en av grannhålorna - ljuvligt!!!

• viktualia

Muffins - här är det slött och trist väder ute. Jobbigt med mormor! Hoppas det reder ut sig!

• viktualia

mitt eget lilla tankekaos försöker jag sortera i lite sakta... har bra stöd av Anne på grönkulla! *tacksam*

• viktualia

Anne - jag kan meddela från klubben Vingliga nyblivna förare att det GÅR att prata i telefon samtidigt som man kör, men det är INTE bra alls! Funkar bäst på långa raksträckor på motorväg!

Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....