Tolvan har gjort det igen....
... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!
Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!
*kram på er*
... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!
Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!
*kram på er*
Stackars mormor.
Vilket påminner mig om att jag borde ringa min egen... Mormor alltså.
Guud,vet inte va jag ska göra!
Mormor har åkt in igen. Denna gång pga MIG. Jag tänkte me ngt än hjärnan denna gången så allt gick .... Hon åkte in för återfall- allvarlig sådan. Morsan kom förbi o visade litegrann va alla tycker o tänker om detta just nu. =S Idag hade jag fullt upp så jag har lyckats förtränga det hela. Men nu när man sitter ner, när man ska sova...
Alla vet att hon balanserar vid porten till gud. Men om detta utgör det ... *guud* jag finner inga ord!
Det var mitt egoinlägg såhärdags. Hoppas ni har en underbar vecka! Ut o njuuuuut av solen.
Oj,inga gröna gubbar!
Det slog mig en sak... Förut så var det två personer som jag ABSOLUT måste meddela om ngt viktigt har hänt. Det ena var min bästa kompis o det andra Grabben. Vilket var ju helt naturligt.
Men denna gång så var det INTE grabben jag tänkte på. Lite suprised men samtidigt glad o lättad. Känns som jag verkligen har släppt det hela. Visst dyker det upp lite saker i hjärnan, men jag ser det som roliga minnen. Minnen som jag kommer bära med mig oavsett vem jag är tillsammans med. Jag blir inte neg av dem,snarare får jag en glad,harmonisk känsla. Som när man går förbi sin gamla skola o minns saker...
Ni kanske undrar vem den andra som jag tänker på... Hehe,tänker ni kan få suga på den karamellen ett tag.
Muffins, sånt är svårt - att man kan känna sig medskyldig, absolut. Men att ge nån skuld för det - ja, det tycker inte jag skulle vara OK.
Anne ska ut på riktigt knas imorrn förmiddag förresten - pompommar ni för mig? Jag berättar senare om det funkar...
Japp! Jag lovar att pompoma imorgon!!! **strechar och drar på mig trikåerna*
och KRAAAAAM till Muffinsmormorn!!!!
Hmm, jag är mer förvirrad än nånsin... men jag tror det kan ha funkat iofs - får se var det landar bara...
Missa pompom idag Anne. Sorry! Däremot gjorde jag några snygga moves me tallrikarna. Räknas det ändå?
Annars är det hm... ensidigt här. Jobbar o sover bara. Har inga news om mormor. Jag lämnar över det där me läkarsnack o övrigt till dem andra.
Hoppas ni har det bra! Kul att du är här i Sverige Anne. Hur länge?
Jarå, det gick nog bra, jag vet inte än - den som lever får se.
Idag har jag drällt å stan med mamma! O försökt guida maken genom ett brödbak...
Men Anne din besvärlis!!! du borde vara inloggad på Skype eller fejjan... jag tänkte diskutera helgen med dig.. jöööö