Inlägg från: MuffinsTönt |Visa alla inlägg
  • MuffinsTönt

Tolvan har gjort det igen....

Det är vååååår!!!! Den bästa platsen i Göteborg under denna tid är .... BOTANISKA. Sååå fint med alla blommor o träd. Speciellt nu när körsbärsträden blommar. *drömmer*

Hur har ni haft det i vårvädret?

Tänker på dig Vickan! *kraaam*

• MuffinsTönt

Hoohoo!
    Jag har störtkul är.... eller inte! Inte nog med att man är hemma medan alla andra är på jobbet, skitmensvärk har man också. Nä, nu ska jag bädda ner mig och sura lite. Sen ska jag åka ner till stan. Drömde igår att jag fick en vibrerande sak av mina kompisar i födelsedagspresent. Haha,den bästa delen av grabben.

Hmm... får jag i mig tillräckligt med många glas ikväll kanske jag ska göra slag i saken o skaffa mig en såndär diskret grej.

Zozo
    Heeej! Ska ni flytta -igen? Låter lyxigare än vad det eg är gissar jag.

• MuffinsTönt

Jag tänkte mer på att kunna bo på olika platser runt om i världen. Men förstår att det är bara lyxigt i ens fantasi.

Ja Anne, om jag vågar ska jag göra det!

• MuffinsTönt

Tack Telis!

Förresten, grattis till "ägget". Läste för längsen att ni har hittat äggdonator. Hur har det gått?

• MuffinsTönt

Tack tjejer!

Nu bli jag lite besvike. Vi ska va hos en kompis till oss på fredag och fira valborg + mig. Nu sa hon att hon måste flytta fram det till nästa helg. Hon är den ende som har barn o familj så det är lite svårt att planera, vi förstår. Men vi har ändå planerat detta i flera veckor tidigare. Snopet, om inte annat! Jaha, vi andra får roa oss så gott vi kan då.

• MuffinsTönt

Jag måste va trött. Fick läsa ditt inlägg två ggr innan jag förstod va du skrev. Jag förstår hennes situation. Vi alla har ju kommit upp i den åldern där man gifter sig o skaffar barn. Klart man har andra prioriteringar. Jag är yngst OCH singel. Gissar på att detta är inte sista gången sånt händer. Vi ska försöka balansera det. Jag är varken arg eller sur, bara lite besviken.

• MuffinsTönt

Hehe, mina kompisar är spridda mellan 24-35. En jämnårig till mig gifte sig för 2 sommar sen och har en 7månaders sötnos. 2 andra tjejer skaffade barn när de var 25. Men de är inte gifta än, tack o lov. Lite panik där!

• MuffinsTönt

Haha! Nu är jag inte giftamigochskaffabarn sugen längre. Men nån gång förra året pratade grabben och jag om det faktiskt. Sedär..!*nu passar det med nån av Vickans små visdomsord* Men sjutton va seg jag är idag.

• MuffinsTönt
    viktualia skrev 2009-04-28 20:56:38 följande:
    Och livet är otippat....
    *katching* Det var det jag tänkte på. Tack Vickan!
  • MuffinsTönt

Hoohoo!
    Hur har helgen varit för er? Själv har jag haft det ok. Himla najs väder asså. Perfekt kortege-väder.

Förresten så har jag blivit golf sugen. Vi spelade lite grann på övningsbanan i höstas. Nu känner jag lite för att testa på igen. Kanske tom ta kursen o börja spela. Det är två faktorer som spelar in. Ett -ekonomin! Vilket kan lösas på nåt sätt. Två -Sällskapet! jag började ju eg för att vi ska kunna ha ett gemensamt intresse. Alla i hans umgängeskrets spelar golf. Inga av mina kompisar gör det. Vilket betyder att jag inte kommer ha nån o spela golf me. Usch,det låter inte alls så kul nu när jag tänker efter. Det går säkert att lösa dilemma nr 2, jag är bara för dåsig för att tänka pga all allergitabletter som jag har proppat i mig.

Apropå ingeting. Jag gick in i kondomeriet i helgen. Haha, blev så nyfiken så jag tog mod till mig o öppnade den magiska dörren. Efteråt var mer förvirrad än ... va man nu ska känna sig där...

Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....