Tolvan har gjort det igen....
Anne
Lite underhållande är det faktiskt. Men sen så har jag funderat på Salsa...
Anne
Lite underhållande är det faktiskt. Men sen så har jag funderat på Salsa...
Nenne
Kan du inte mejla ett kort på din söta katt?!? Blir såååå nyfiken nu! Inte bara på katten din utan ALLA. Har hört att ni har en hemlig galleria. Där de snyggaste,smartaste o konstigaste hänger. *viskar* är det sant?!?
Btw- har du FB? Jag kan kika på bilden där...
inboxar dig nu...
Åhh!!! Guuud va Nancy är fiiin. Som en leopad/jeopad (skillnad?). Skulle vilja ha en katt som ser ut som en tiger. Me löööööve tiger!
Jag ska tänka på ditt förslag där. *darrar på underläppen*
Va?!? Litar du på wikipedia Nenne? Jag gör det inte. *trotsar* Speciellt när dem inte ens har nån bild.
Anyway... skitcool katt du har Nenne!
Jag tror jag har blivit BT-sjuk. EA i granntråden skrev ju om muffins. Jag hoppade till lite där,hur känner hon till mig?!?! När jag läste vidare fattade jag att hon menade RIKTIGA muffins -sånt man äter.
Ang kattdjur. När jag var liten trodde jag alla stora kattdjur, speciellt mina favoriter tigrar, var som Aslan i Narnia. Snäll,pratar och göra magi. -Utan att läsa böckerna!
Misse? Är det en variant av Musse o Mimmi?
Jag vet att de är inga gossedjur. Det har man läst om i tidningarna. Stackars djurskötare.
Men finns det nån katt som ser ut som en tiger? Gul me ränder...
Menar du den stora lejonet i Narnia heter Misse?!? Trodde han heter Aslan... Eller så har jag missförstått dig totalt....
Ah!! Nu hänger jag med.