Morgongavatill blivande maken?
Vad ger ni era blivande i present pa dagen? Om ni ger nagot!?
Jag skulle vilja ge honom nagot litet men vet inte vad!
Vad ger ni era blivande i present pa dagen? Om ni ger nagot!?
Jag skulle vilja ge honom nagot litet men vet inte vad!
Funderar stark på en sån där secretbox :P Men det är långt kvar och jag vet inte om jag vågar, hehe
Jag ska ge personliga maschettknappar till min m2b, det finns bild på sådana i mitt galleri. Fast du kanske har tänkt dig nått mindre?
NJa, nat jattelitet behover det inte vara, har bara svart att komma pa nat originellt.
Secret box - vad ar det?
Även jag ger manschettknappar, fast inte sådana utan ett par som specialbeställs från usa i 18 karats guld och med vårt bröllopsdatum graverat på "baksidan"... Dem får han på morgonen samma dag som bröllopet, istället för dagen efter då den sedvanliga morgongåvan till bruden överlämnas.
vilken bra ide med graveringen!! Onskar jag hade tankt pa det tidigare gifter oss om tva veckor sa hinns antagligen inte med!
Gå till närmsta guldsmed imorgon o hör efter. Här kan man oftast få graverat på ett par dagar om det inte är runt student, jul eller liknande...
ska gora det tack for tipset!
Ja vis heter det secret box? Nu blev jag osäker :P
Det är foton som man kan ta hos en fotograf, lite sexigare/intimare foton.
Här hitta jag en bra sida med en förklaring!
www.fotografmarie.se/menysidor/Schhh..._360
Mrs Spencer 2b skrev 2009-03-27 21:18:27 följande:
Jag gav min man ett halsband, en fyrstav som hängde i en läderrem, på fyrstaven stod det ett ord på varje sida, din, för, evigt, 080816. Han har på sej den varje dag
jag köpte ett sånt här:
www.festingen.se/product.asp
och fyllde det med bilder och texter från vårt liv tillsammans fram till bröllopsdagen...
MYCKET UPPSKATTAT