• Mrs Spencer 2b

Morgongavatill blivande maken?

Vad ger ni era blivande i present pa dagen? Om ni ger nagot!?

Jag skulle vilja ge honom nagot litet men vet inte vad!

• Svar på tråden Morgongavatill blivande maken?
  • JustMeAndMyLove

Funderar stark på en sån där secretbox :P Men det är långt kvar och jag vet inte om jag vågar, hehe

• MissieA

Jag ska ge personliga maschettknappar till min m2b, det finns bild på sådana i mitt galleri. Fast du kanske har tänkt dig nått mindre?

• Mrs Spencer 2b

NJa, nat jattelitet behover det inte vara, har bara svart att komma pa nat originellt.

Secret box - vad ar det?

• MV85

Även jag ger manschettknappar, fast inte sådana utan ett par som specialbeställs från usa i 18 karats guld och med vårt bröllopsdatum graverat på "baksidan"... Dem får han på morgonen samma dag som bröllopet, istället för dagen efter då den sedvanliga morgongåvan till bruden överlämnas.

• Mrs Spencer 2b

vilken bra ide med graveringen!! Onskar jag hade tankt pa det tidigare gifter oss om tva veckor sa hinns antagligen inte med!

• MV85

Gå till närmsta guldsmed imorgon o hör efter. Här kan man oftast få graverat på ett par dagar om det inte är runt student, jul eller liknande...

• Mrs Spencer 2b

ska gora det tack for tipset!

• JustMeAndMyLove

Ja vis heter det secret box? Nu blev jag osäker :P
    Det är foton som man kan ta hos en fotograf, lite sexigare/intimare foton.

Här hitta jag en bra sida med en förklaring!
    www.fotografmarie.se/menysidor/Schhh..._360

Mrs Spencer 2b skrev 2009-03-27 21:18:27 följande:

NJa, nat jattelitet behover det inte vara, har bara svart att komma pa nat originellt.Secret box - vad ar det?
  • Lajsan

Jag gav min man ett halsband, en fyrstav som hängde i en läderrem, på fyrstaven stod det ett ord på varje sida, din, för, evigt, 080816. Han har på sej den varje dag

• I vått och torrt

jag köpte ett sånt här:

www.festingen.se/product.asp

och fyllde det med bilder och texter från vårt liv tillsammans fram till bröllopsdagen...

MYCKET UPPSKATTAT

Svar på tråden Morgongavatill blivande maken?