Inlägg från: SagansMamma |Visa alla inlägg
  • SagansMamma

Val av tärna ??

Jag har verkligen ett jätte dilemma.. Tycker det här är svårare än att välja klänning... :(

Har några tjejkompisar som är kandidater för att vara tärna, jag vet dock inte hur jag ska kunna bestämma mig. Vill inte heller ha för många..

Tjej 1 - Jag har känt henne sedan vi sprang i blöja, pluggat ihop och gjort det mesta ihop MEN idag träffas vi kanske två gånger per halvår och det finns bara mindre och mindre att prata om.

Tjej 2 - Lärde jag känna när vi gick på högstadiet, idag pratar iaf en gång i veckan och träffas då och då. Tiden räcker inte till, pga jobb och barn. När vi väl ses fungerar det jätte bra, det känns inte som det gått så lång tid där imellan liksom.

Tjej 3 - En ganska nyfunnen vän, träffade henne på jobbet, för 6månader sedan när jag började. Vi kan prata om allt och inget, umgås gärna och jag känner mig verkligen bekvän i hennes sällskap.

Självklart förstår jag att ni inte kan välja åt mig, men ni kanske har några goda råd på vägen :)

• Svar på tråden Val av tärna ??
  • SagansMamma

tack för dina tankar :)

• SagansMamma

Tjej nr 1 är egentligen redan bortplockad. Vi har INGENTING gemensamt längre och det känns bara fel att be henne om en sån sak.

• SagansMamma

Enligt er ja.. :) Nr 2.. :) Men sjutton vad svårt det ska vara.. Magkänslan sammarbetar inte för fem öre. Hm

• SagansMamma

Vi har klurat på två, men jag känner mest för att bara ha en. Känns mer personligt och sedan har vi tänkt stå för klänning, hår och smink.

Magkänslan säger egentligen tjej 3. För vi har så fin kontakt, även om den inte varat så länge

• SagansMamma

Jag vill höra folks tankar och åsikter :)

Men jag tror också att magkänslan alltid är det rätta i längden :)

Svar på tråden Val av tärna ??