• blivande fru hollander

behöver man säga till tärna

Har 3 veckor kvar till bröloopet. Svensexa för min älskling idag... men inget i sikte för mig. Ska man behöva säga till tärnan att man vill ha en

• Svar på tråden behöver man säga till tärna
  • TinkieWinkie

Du behöver nog bara se till att du inte har planer för nästa helg

• Bröllop på gång

Jag går i samma tankar som du!
    Har iofs längre tid kvar till bröllopet, 6 veckor, men förstår att du börjar undra!
    Hade jag själv haft bara 3 veckor kvar o inte hört något / sett något som tyder på möhippa så hade jag frågat!
    Du kan ju göra det lite fint med glimten i ögat, då ser du även på hennes reaktion om det kanske tom är något på gång!?! Det kan ju faktiskt vara så att de tänkt ta det närapå själva vigseln?
    Lycka till!

• blivande fru hollander

tinkie winkie: tack, nu ler jag igen

bröllop på gång: tack du också

hoppas att ni har rätt. och tack att ni finns här ute för att ge stöd när det känns tråkigt.

• Toblerone

Är inte själva poängen med det hela att det ska vara hemligt?
    Sedan så ÄR det ju faktiskt ingenting som man kan FÖRVÄNTA sig.. Bara hoppas på. Om man nu vill ha en.

• blivande fru hollander

ju du har rätt toblerone, man ska inte förvänta sig det...

...

Just denna hemlighet har jag ju inget emot:)

• Toblerone

blivande fru hollander skrev 2009-03-28 17:57:16 följande:

ju du har rätt toblerone, man ska inte förvänta sig det... ...Just denna hemlighet har jag ju inget emot:)
    Nä, ta det bara lugnt. Jag tror inte att du behöver oroa dig.
  • Lövnäs

Jag har säkrat mig... Talat om för min "tärna" att jag vill ha en, en ganska lugn o städat variant o jag har gett nr o mailadresser till de som är bjudna på bröllopet..

• blivande fru hollander

vad modigt av dig lövnäs, själv har jag inte kommit så långt i min utveckling trots mina 40+!

vad sa hon??

• Lövnäs

Hon sade väl inget speciellt...
    Men vi träffas väldigt mycket o hon har varit delaktig i planeringen nästan sen starten. Vi är ute o går 1 mil 3 dagar i veckan o då pratas en hel del om ditt o datt...

• Villemoa

Har själv 4 veckor kvar och jag tror att min möhippa infaller nästa helg Min blivande får sin svensexa på långfredagen och helgen efter är vi bortresta och den 25:e april gifter vi oss så därför tror jag att det blir nästa helg

Svar på tråden behöver man säga till tärna