• MammaMiaa

Hur har ni tänkt att er brudbukett ska se ut?

Jag har fått fria händer av min M2B om vad jag vill ha för blommor.

Så jag ska ha Röda & Rosa rosor samt vita kallorsom ska vara droppformad.

På våra inbjudnings kort är där vita kallor (se bild i galleriet), och  placeringskorten ska det vara röda rosor. Som vi fäster med pärlor (se bild i galleriet), själva placeringskortet ska vara som bild som inbjudningskortet.

• Svar på tråden Hur har ni tänkt att er brudbukett ska se ut?
  • Hemlig2009

Jag kommer ha en färglad bukett i cerise och orange. Huvudblomman som floristen ska utgå ifrån är Gloriosa (finns bild i mitt galleri), den kommer även vara som corsage och till min håruppsättning. Sedan vet jag inget mer, floristen får bestämma.

Allt vi har pratat om är känslan och att jag inte vill ha en prydlig rund bukett. Hon kommer även göra bordsdekorationer som blir i höga vaser och något matchande till buketten. Hon levererar det till restaurangen och vi kommer inte se det förrän det är dags att äta. Spännande!

• inlio

Jag skulle vilja ha blåklint i min brudbukett! Helst inget annat, utan bara massa härliga vackra blåklint! Hoppas att det blir så fint som jag tänkt mej :)

• bongen80

Jag ska ha mörkröda rosor med strasspinnar i mitten ev lite hjärtan på tråd. Sen lindas stjälkarna med band. Binds som en "vanlig" bukett av min mormor. Bild på liknande finns i galleriet

• september2009bröllop

jag tror jag ska ha en bukett med gammelrosa och vinröda rosor och sen hjärtan på tråd...

• Mollanpollan

Jag ska ha mycket vitt & grönt i min bukett, bla vita rosor. En bild finns i mitt galleri...

• 20090725

bild finns i mitt galleri, jag vill ha en enkel och stilren bukett, och jag bara älskar den som jag har bild på, fast med 5 rosor istället

• lottis77

Någon som har tips på några bra sidor som man kan gå in och hitta lite inspiration på?

• lolca

Bild på den bukett jag har tänkt finns i mitt galleri. Blev helt kär i den när jag såg den på bild.

• Toblerone

En rund bukett med gammelrosa blommor. Utan ryschpysch.

Svar på tråden Hur har ni tänkt att er brudbukett ska se ut?