• zeddy

BT:s egna bröllopsberättelse, från planering till festens slut

Hmmm, vi får helt enkelt gå igenom och skriva en budget ikväll! tänkte Rut. Rut messade genast Knut och berättade vad de ska ägna kvällen åt..

• zeddy

Men å va trist tänkte Knut, jag som hade tänkt lira lite gura med polarna ikväll..

• zeddy

När Rut sedan kom hem från plugget överraskades hon av sin Knut. Han hade fixat och donat hela eftermiddagen! Snacka om att jag har hittat rätt man, tänkte Rut.

• zeddy

Nej men hej Knut! sa Svea
    Jag har hört att du gärna strippar på torsdagar?
    Nja... mumlade Knut. Jag vet inte riktigt.
    Jo, sa Svea. Det har jag hört från Rut och jag tyckte att det var så trevligt att jag vill boka in dig på vår nästa kafferep!
    Knut blev så chockad över vad hans blivande svärmor just sa så han....

• zeddy

Rut och Knut slängde sig på telefonen och kom tillslut fram till Hasse Aro från Efterlyst. Hasse tyckte att de absolut skulle vara med i programmet och bestämde att de skulle komma till inspelningsplatsen nästa dag för att prata lite med tv teamet.
    Väl där...

• zeddy

...mannen som kallade sig Einar. Jag vill...

• zeddy

Men, sa Rut. Jag har drömt om ett sagobröllop! Kanske kan vi vigas på Rådhuset och sedan ha en sagofest? Fast vi kanske inte sparar särskilt mycket då.. Vänta! ropade Knut, jag har fått fler svar här på BT tråden!

• zeddy

Min kusin är ju frisör! sa Rut skuttandes. Hon kan säkert fixa ditt smink då också tillade Knut.
    Ja, det var ett bra ställe det där BT, sa Rut och flinade mot sin blivande man

• zeddy

känner min pappa, så vi kanske kan få bra pris där! Jag tror nämligen att han är skyldig pappa en tjänst, sa Knut

• zeddy

Moster Majvor som gratulerade så mycket.
    Majvor har

• zeddy

Skojar du?? Rut brister ut i gråt igen. Åh, vilken dag jag har haft och så kommer du som en räddande ängel!

Svar på tråden BT:s egna bröllopsberättelse, från planering till festens slut