• SnartfruLund

    vad gör man med de som inte OSAt i tid?

    Undrar bara vad man gör med de som inte OSA i tid? Jag vet att en person vi skickat inbjudan till aldrig sått sin inbjudan, men det är ju bara för att vi pratar med henne flera gånger i veckan. Tänk om någon av de som vi inte pratar med lika ofta blivit utan inbjudan och då inte vet om att de är inbjudna. Lite konstigt skrivet, men ni förstår säkert vad jag menar.
    Ringar man upp de som ej har Osa?

  • Svar på tråden vad gör man med de som inte OSAt i tid?
  • Taaanja

    Jag hade ringt upp dem..man vet ju inte om korten försvunnit med posten..

  • Chrisse och Jonas

    Jag med.


    Taaanja skrev 2009-03-30 11:40:20 följande:
    Jag hade ringt upp dem..man vet ju inte om korten försvunnit med posten..
  • bongen80

    Vi skrev helt enkelt i inbjudningarna att ALLA skulle svara även de som inte kommer, bara för att få en överblick över om några inbjudningar kommit bort. De som inte hört av sig innan osa datum kommer vi helt enkelt att kontakta å höra efter så vi inte missar någon.

  • zeddy

    Vi har osa om 2 veckor, typ en vecka senare kommer vi att ringa till de som inte svarat o kollar om de kommer. Kan mycket väl vara så att deras inbjudan kommit bort i posten, eller så har de glömt att osa..

  • Thewedding

    Hade oxå ringt och kollat !

  • soon and very soon

    förstår dig presis!
    vet att minst ett av mina kort komit bort. vi ringer oxå!

  • Nalle Puh 40

    Är nog bäst att ringa dem, kan ju vara så att någog sagt att klart vi kommer och tror att det räcker som anmälan fast de inte har ringt till våra föräldrar...

  • nni

    Ring ring! Det ska vi (eller rättare sagt toastmadame) göra!

  • nni

    Våra bjudna har tills på onsdag på sig...sedan får man ringa.

  • SnartfruLund

    Vi har också osa på onsdag, så jag hoppas att de flesta hinner svara innan dess. Har pratat med vår toastmadame och toastmaster och de erbjöd sig att ringa ruunt och kolla av de som ej svarat.

  • Nalle Puh 40

    Ja, våra föräldarar får göra det men man kanske kan vänta en vecka eller något sånt...

  • Sååå lurade

    Vi har ringt och kollat, en morbror som glömt av det... Det är helt ok. Ofta skäms de lite

  • nni
    SnartfruLund skrev 2009-03-30 14:58:24 följande:
    Vi har också osa på onsdag, så jag hoppas att de flesta hinner svara innan dess. Har pratat med vår toastmadame och toastmaster och de erbjöd sig att ringa ruunt och kolla av de som ej svarat.
    Låter bra. Ska va på samma sätt här. :)
  • Lajsan

    Jag ringde också till dom som inte svarat, var nog ca 4 st, det är ju faktiskt dom som ska skämmas

  • Lumo

    Vi tänker också ringa till de som inte hört av sig. Särskilt till ett par släktingar till min m2b som inte brydde sig om att OSA när sonen döptes. De har ännu inte hört av sig och sista dagen är i morgon tisdag... Förväntar mig som sagt det inte heller.

  • W2B Blom

    Vi (eller vårt värdpar) kommer ringa upp de som inte har OSAT en vecka efter o.s.a datumet, för att försäkerhetsskull veta vilka tänkte närvara.


    ♥ Bästa skönhetsmedel är lycka! ♥
  • Luucie

    Slap them!
    Nej jag skoja bara
    Vi har smsat och då har folk, skamset, tackat ja!

Svar på tråden vad gör man med de som inte OSAt i tid?