• Sååå lurade

Min möhippa 29/3-09

Vi gifter oss samma dag och jag hade min möhippa i lördags KUl att du hade en bra dag.
    Jag blev också uppjagad ur sängen men ca kl 08.00 av några vackra utklädda vänner. Jag fick en packlista och 10 min på mig att packa. Alla resor gjordes under dagen skedde med ögonbindel i bil.

Stopp 1. Hemma hos min toastmadame där bjöds det på frukost, jag fick öppna paket och gissa vad som var från vem... jag klara alla Sen fick jag en påse med tygstuvbitar och 30min på mig att sy en klänning. Jag är väl ganska duktig med sömnad och kliknande och har vid ett tillfälle fått frågan av min kompis om man hinner sy in ett par byxor i benen på 30 min varav jag lite kaxigt svarar: Jag skulle hinna... Det fick jag nu äta upp. men med 8olika grälla tygbitar sydde jag nu ihop en vacker skapelse som jag fick ha hela dagen... Till de hade de fixat neonrosa leggins...Makeupen jag sen fick, den var ungefär lika gräslig som din

Stopp nr 2, hos en glasblåsare där jag fick göra en skål. riktig fin och jag är stolt. Men ändra fram till glasblåsaren hota de med längdskidåkning för de vet att jag är usel på det, men tack och lov var det bara en fint...

Sen blev det korvgrillning och mina vänner skulle måla en tavla av oss som brudpar där jag beskrev hur vi kommer att se ut på bröllopsdagen. Jag är impad över mina vänner. Riktigt fin tavla...

Sen var nästa uppdrag att spela in en sång. Grannen är musiker och han hade riggat upp sin anläggning. Nu fattar jag varför de spelat Du e min man med Helen Sjöholm så fort vi åkte bil : Den skulle jag sjunga... Fy det var pinigt och värre blir det när det spelas upp på bröllopsdagen...

Sista stoppet blir hos en kompis där jag får superskön massage medans de lagar en buffé med alla mina favoriter. De hade nästan gjort en kopia av vår bröllopsbuffé, de känner tydligen mig väl Efter middagen med god mat och gott rödvin så blir det bad i badtunna och kvällen avslutas med att jag får demonstrera lite sexleksaker (och jag är inte speciellt blyg... ). Är jätte nöjd med min dag också. Kom väl hem vid 12 på natten och då var jag helt slut...

Svar på tråden Min möhippa 29/3-09