Inlägg från: JustMeAndMyLove |Visa alla inlägg
  • JustMeAndMyLove

känns jobbigt..

Men varför kommer de inte? :s
    Är dte kort varsel eller vill de bara inte?

• JustMeAndMyLove

Ursäkta mitt utryck: men fyyy faan, säger jag bara

Jag tycker verkligen inte du "gnäller"! Jag hade gråtit floder och .. ja jag vet inte vad!

Hur kan man inte vilja gå på en närståendes bröllop?

when i said i do skrev 2009-04-01 16:28:23 följande:

det är vlijan som fattas.. inte långt ifrån deras hem och heller inte med kort varsen.. det är helgen efter midsommar som gäller och dessutom är ingen bortrest! och det är inte så att dom inte skulle gilla mannen jag gifter mig med.. finns bara egoistiska själ..
  • JustMeAndMyLove

Ja det måste vara jättetungt.. och jag tyckte jag hade en udda familj. Min ena syster och hennes man och barn kommer inte på vårat bröllop helt enkelt för att de ser homosexualitet som en sjukdom och att vi fr gifta oss överhuvudtaget är helt förfäligt enligt dem. de vill inte att deras dotter "tar skada"

Men jag har ju i alla fall resten av familjen!
    Du tror inte du kan prata med dem? Få dem att förstå hur viktig den här dagen faktiskt är?

when i said i do skrev 2009-04-01 16:32:40 följande:

ja, det känns verkligen som.. jaa.. jag skulle vilja ta budgeten och sticka på bröllopsresa och gifta mig där! men hans sida är underbar och ser fram emot det.. och det gjorde jag me.. man vet ju verkligen vem man ska fortsätta ha kontakt med sen! men det gör ju inte att det känns bättre nu.. tack för att ni finns här!
Svar på tråden känns jobbigt..