• nni

Secret box bilder, Skåne...

Vilken fotograf ska jag boka? Gärna kvinnlig!
    Någon med erfarenheter? Eller tips?

• Svar på tråden Secret box bilder, Skåne...
  • 27juni2009

jag kommer ha en amatör fotograf, vill int ebetala hur mycke som helst
    caroline L jacobsen blir de annars om itne amatören nappar fullt ut

• nni
    27juni2009 skrev 2009-04-01 20:13:51 följande:
    jag kommer ha en amatör fotograf, vill int ebetala hur mycke som helst caroline L jacobsen blir de annars om itne amatören nappar fullt ut
    Haha, ja jag mailade precis henne. Har bara hört bra om henne. Vilken amatörfotograf ska du ha, någon vän?? Har du fixat detta med fotograf helt nu, har för mig att du både skulle ha "amatör" och "proffs"...?
  • lisen85

jag använde en hobbyfotograf till mina bilder. blev billigare och jättefina bilder.

dock så var det en man men han hade sin dotter med som assistent och det kändes inte så konstigt som jag trodde det skulle göra. hela fotograferingen gjordes "proffisionelt" lite som att gå till doktorn. haha

• nni
    lisen85 skrev 2009-04-01 22:06:52 följande:
    jag använde en hobbyfotograf till mina bilder. blev billigare och jättefina bilder. dock så var det en man men han hade sin dotter med som assistent och det kändes inte så konstigt som jag trodde det skulle göra. hela fotograferingen gjordes "proffisionelt" lite som att gå till doktorn. haha
    Okej. Jag e dock inställd på kvinnlig fotograf. Men roligt det blev som du ville!

PUFF
  • 27juni2009

nni: nj färdigt o färdigt, proffsfotogrfen är bokad o sne hopaps jag att amatörfotografen är fri den dagen för hon verka vilja o de e hon som får ta mina secret box oxå i så fall. tänkte ta hit henen här, du får komm hit o bli plåtad du med

• nni
    27juni2009 skrev 2009-04-03 10:14:51 följande:
    nni: nj färdigt o färdigt, proffsfotogrfen är bokad o sne hopaps jag att amatörfotografen är fri den dagen för hon verka vilja o de e hon som får ta mina secret box oxå i så fall. tänkte ta hit henen här, du får komm hit o bli plåtad du med
    Okej. Tack så mycket! Men jag har bokat en fotograf nu ser det ut som :)! Snällt av dig!
  • 27juni2009
    blev de caroline L? elelr vem blev de? har precis skrivit i din blogg
  • nni
    27juni2009 skrev 2009-04-03 11:27:16 följande:
    blev de caroline L? elelr vem blev de? har precis skrivit i din blogg
    Vad kul! Ja det blev det Känns så bra!! Bra pris o så också, kolla hennes hemsida om du vill
  • saralissa

nni: Kändes det inte alls pinsamt? Vill också göra, vet dock inte om jag vågar.

• lisen85

nä det var inte pinsamt. fotografen var väldigt seriös och allt gjordes i min takt. det kändes säkert och lugnt

• nni

saralissa; Jag har inte gjort det än. Men har kvinnlig fotograf så jag ska kunna slappna av. Det behöver ju inte vara bara trosor o bh. Jag vill nog ha korsett liknande på mig.

• lönnsjö

Någon som vet vad Caroline L Jacobsen kostar? Var finns hon...eller hon är flyttbar?

• ConnyD

hon finns i malmö. har lokal vid kanalen nästan vid gustav adolfs torg. hon e duktig och omtyckt. vet inte vad det kostar.

• Essovich

De flesta är säkert beredda att flytta på sig om det är ett uppdrag man vill ha. Kan tex. hyra ett hotellrum....kan bli fina bilder. Viss studioutrustning kan man ju även flytta med sig till ett hotellrum.

/Jessica

• Bjerred

Vi anlitade Caroline i april och har ännu inte fått våra bilder vilket är rätt trist. Priset var bra men hon verkar ha för mycket att göra då det är otroligt svårt att få tag på henne och att hon aldrig hör av sig när man söker henne.

• Malmöbrud 2009

usch, vad tråkigt! Ni frågade väl hur lång tid det skulle ta? Vi vägde in det i priset när vi valde fotograf och fick faktiskt våra bilder tillgängliga dagen efter bröllopet, så det var jättemysigt när vi satt och åt frukost på måndagen när alla åkt och gick igenom bilderna...

• Officer

Vi hade våra bilder 6v efter det att vi valt ut och det tyckte jag var rimlig tid, Bjerred hur länge har ni fått vänta?

• Bjerred

Vi fick se våra bilder första gången efter 1-2 v via mail.
    Sen har vi valt ut ,de har blivit redigerade, är under tryck samt att vi ska få ca 70st bilder på cd.skiva.
    Detta har tagit 3v vilket vi tycker är för lång tid.
    Enligt fotografen har mailen strulat och vi har aldrig lämnat något röstmeddelande så det har kanske inte vait hennes fel att vi inte kunnat nå henne.
    Men nu är bilderna iallafalla klara så vi hoppas såklart på snabb leverans

• saralissa

Malmöbrud 2009 och Officer vilken fotograf hade ni?

Bjerred. Blev ni nöjda med bilderna? Har kollat på Caroline L Jacobsens bilder men tycker inte dom håller speciellt hög klass. Ser i mina ögon faktiskt lite amatörmässiga ut.

Svar på tråden Secret box bilder, Skåne...