• nni

Secret box bilder, Skåne...

Vilken fotograf ska jag boka? Gärna kvinnlig!
    Någon med erfarenheter? Eller tips?

• Svar på tråden Secret box bilder, Skåne...
  • nni
    27juni2009 skrev 2009-04-01 20:13:51 följande:
    jag kommer ha en amatör fotograf, vill int ebetala hur mycke som helst caroline L jacobsen blir de annars om itne amatören nappar fullt ut
    Haha, ja jag mailade precis henne. Har bara hört bra om henne. Vilken amatörfotograf ska du ha, någon vän?? Har du fixat detta med fotograf helt nu, har för mig att du både skulle ha "amatör" och "proffs"...?
  • nni
    lisen85 skrev 2009-04-01 22:06:52 följande:
    jag använde en hobbyfotograf till mina bilder. blev billigare och jättefina bilder. dock så var det en man men han hade sin dotter med som assistent och det kändes inte så konstigt som jag trodde det skulle göra. hela fotograferingen gjordes "proffisionelt" lite som att gå till doktorn. haha
    Okej. Jag e dock inställd på kvinnlig fotograf. Men roligt det blev som du ville!

PUFF
  • nni
    27juni2009 skrev 2009-04-03 10:14:51 följande:
    nni: nj färdigt o färdigt, proffsfotogrfen är bokad o sne hopaps jag att amatörfotografen är fri den dagen för hon verka vilja o de e hon som får ta mina secret box oxå i så fall. tänkte ta hit henen här, du får komm hit o bli plåtad du med
    Okej. Tack så mycket! Men jag har bokat en fotograf nu ser det ut som :)! Snällt av dig!
  • nni
    27juni2009 skrev 2009-04-03 11:27:16 följande:
    blev de caroline L? elelr vem blev de? har precis skrivit i din blogg
    Vad kul! Ja det blev det Känns så bra!! Bra pris o så också, kolla hennes hemsida om du vill
  • nni

saralissa; Jag har inte gjort det än. Men har kvinnlig fotograf så jag ska kunna slappna av. Det behöver ju inte vara bara trosor o bh. Jag vill nog ha korsett liknande på mig.

Svar på tråden Secret box bilder, Skåne...