• MysanX

Är helt förvirrad , vad ska jag göra(lååååång)?

Känns som om det behövs ett rejält snack här. Lika bra att rensa luften på en gång. Ta dig i kragen och ta upp allt detta med honom. Att du inte gillar att han dricker så mycket! Att era pengar ska gå till gemensamt och eftersom han inte drar in så mycket till hushållet så måste han hushålla bättre med era/dina pengar ochinte lägga på onödiga saker. Funkar inte det så får ni ha separat ekonomi. Att han skriver sexmail under dagarna är oerhört respektlöst. NI har valt att lägga ut er på dessa sidor då ska NI gemensamt skriva dessa mail. Att han gör det själv tyder på att han har ett intresse som kanske finns på sidan av ditt. Sätt ner foten ordentligt för en sån här sitaution blir aldrig bättre utan samtal.
    Du mår ju jättedåligt och måste just nu sätta dig och dina barn i främsta rummet.
    Att leva som du gör nu är ingen optimal lösning och även om du älskar honom så måste han ändras, om han älskar dig tillbaka så gör han det. Problemet är ju att han har det ganska bra. Får pengar, mat, lägenhet, sex när han vill , kan sexchatta med andra på nätet...han har ingen respekt mot dig som flickvän. I mina ögon låter det mer som du fått en tonåring till på halsen.

Svar på tråden Är helt förvirrad , vad ska jag göra(lååååång)?