Here we go again skrev 2009-04-05 11:11:50 följande:
Hej alla,Ni är helt underbara , vet inte vad som hade hänt om jag inte fått skriva med er:((.Skjutsade precis min syster till flygbussen, kändes som att hjärtat brast en gång till när min fantastiska underbara älskade syster åkte!!!Jag fryser, gråter och känner mig allmänt paralyserad!!Han har inte hört av sig ngt idag men allt han gör börajar att kännas som taktik fr hans sida! Jag har ju förstört allt för HONOM!!Ändå saknar varenda fiber i kroppen på mig honom!!!Är helt rödgråten och svullen i ansiktet , vill kanske går och träna men är rädd att jag kommer att bryta ihop !! Gymmet var ju ett ställe vi oftast gick tillsammans till.Vet/hoppas på att allt vänder sig men är sååå J...A enländigt förkrossad nu!!!Tack för att ni orkar att läsa och orkar att ge mig goda råd för jag är heeeelt vilsen och opålitlig just nu!!
Dina reaktioner är helt förståeliga! Mardrömsdygnet nu men du kommer att klara det! Du kanske kan träna lite hemma eller gå ut och springa/ ta en promenad med musik i öronen så du inte hör dina tankar?
Du kan vara säker på att det han gör är taktik, han är manipulativ, det vet du ju! En dag i taget, du kommer att fixa det! Och kom ihåg: du har inte förstört ngt för honom, det du gör nu är att hjälpa honom! Du bryter för er bådas skull. Han kan inte inse det eftersom han är sjuk- förvänta dig därför ingen insikt alls från hans sida!
Allt kommer att bli bra, men det kommer att ta tid.