Är helt förvirrad , vad ska jag göra(lååååång)?
Ni kabske ska prova att gå till någon relationsexpert om du nu vill försöka för din skull.
Skit i att du gillar hans föräldrar, att dina barn gillar honom, det är ditt liv!! Du har bara ett och alla förtjänar att vara lyckliga!!
Jag har varit i ett beroende förhållande och det slutade med att jag blev inlagt på sjukhus för stress. Jag började svimma hela tiden det uppstod en situation nära mig eller att jag tänkte på en. Wops så hamnade jag på backen, det tryckte i bröstet bh gick inte att ha den satt för hårt..
Jag lämnade honom efter 1,5 år mådde pyton i början och saknade honom enormt. Men jag började att bli bättre psykiskt. Sedan ringde han varje gång han hörde att jag tråffat en kille och ville ha tillbaka mig. När jag träffade min m2b var det samma sak. och då hade han inte en chans, fanns inte en suck att jag ens lekte med tanken...
Det är över. Beroendet av honom var borta!!
Nu blev det mycket om mig sorry!! Men vad du än gör så var försiktig, du lärde ju aldrig känna honom riktigt innan ni flyttade ihop. Man orkar inte vara den perfekta killen jämt om det hela var ett spel för att "snärja" dig!!