Är helt förvirrad , vad ska jag göra(lååååång)?
passionsblomman skrev 2009-04-04 21:13:08 följande:
[citat]Instämmer med frukenob: jag är också stolt över dig.Sedan vill jag påpeka att det inte vore något konstigt att "blanda in jobbet", då behöver du ju inte ens betala det själv och ingen vettig arbetsgivare skulle väl motarbeta att du kommer på avstånd fort. Säg att du har en stalker so är obehaglig och stör din sömn och därmed din arbetsförmåga... de behöver ju inte veta alla detaljer!
först och främst vill jag egentligen säga till here we go again:
GRATTIS GUMMAN! du gjorde det!!!! du visade vart skåpet skulle stå!!
att lämna någon som man älskar, men som man inte kan leva med är jätte svårt!
men att börja om på nytt och starta ditt nya liv är det bästa som hänt dig just nu!
och jag tycker som passionsblomman: be jobbet om ett nytt telnr och säg att du har en stalker. det kan de nog förstå att du inte vill ha och att det faktiskt kan vara farligt...säg att du är rädd att dina barn ska bli lidande.
men om du väljer att inte göra det och skaffa ett nytt nr. glöm inte att göra det hemligt. så du inte finns på eniro.se eller hitta.se osv...
min sambo råkade ut för ett pucko som tyckte det var kul att terra om nätterna och skriva massa hotfulla saker. han polisanmälde det (säger inte att du ska göra det om han inte har hotat dig) och bytta nr, sen tog han bort både mig och sig själv från alla sånna saker.
troligtvis var det bara nån som tog ett nr ur "högen" och kollade hur långt han kunde gå, men iaf...man vet aldrig.
*tänker på dig och försöker sända över pepptankar och en massa positiva tankar som gör att du orkar ta dig ur det här*