• Nibla

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Vår nya tråd, girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
  • FruTez

Nån som minns en tabbe på tv för några år sedan? Jag tror att det var Tone Bekkestad som skulle läsa upp vädret i tv4 som en av kamerorna löpte amock över hela studion. Någon som känner igen detta och kan hitta ett videoklipp? Jag har letat som en galning, men hittar inget.

• Bauti

Oj, kämms lite vemodigt att kommat tillbaka till svenskaläraren
    Jag var ju inte den vassaste kniven i den lådan, om man säger så.lol (det viste jag vad den förkortningen stod för ialla fall)

Har varit på landet och städat. Det blir så fint att jag har lust att stanna där. Undra hur man skall förklara för de hyrande gästerna att jag oxå skall vara där

• Frujj

Linum: Har man tonåringar hemma så får man höra dem säga LOL ibland.. haha sååå fånigt. E kan säga så om hon tycker jag säger nåt fånigt.. så säger hon med ironi "LOL".

Tycker ROFL är roligare...
    =Rolling On the Floor Laughing... hehe

• Carma07

Godmorgon

Bauti: Du får väl säga att du ingår i priset.

Frujj: Jag trodde inte man sa sådana förkortningar utan bara skrev dem. ROFL var en kul förkortning. Jag har läst en lista nån gång på sådana förkortningar men kommer inte riktigt ihåg alla. Man får lära sig efterhand när man hänger på forum.

I helgen blev det ett besök på Ikea och storstädning av huset så långt jag kom. Så skönt att få komma ikapp sig lite. Lilltjejen har blivit ganska mammig och klängig på dagarna så det blir inte mycket gjort när hon hänger i byxorna.

Idag är det planerat en shoppingtur till Göteborg och ev Niblas torg.

• Linum

Carma: Låter härligt med en shoppingtur i det fina vädret!

I helgen har vi varit på bio, tagit det lugnt och varit på Marstrand. M:s företag hade ett event därute under Volvo Ocean Race så vi passade på att åka dit och kika. Gick tipspromenad där samtliga frågor handalde om segling... Kul för en som tycker att det är bättre på land...

Skönt att det fina vädret är tillbaka!

Abbe: Hoppas att du hade en härlig helg i London! Vad blev det önskelistan?

• Bauti

Hej

Har redan varit på MVC och Maxi. Nu väntar soffan. Önskar att det regnade idag så jag kunde mysa riktigt ordentligt.
    P är hemma och är sjuk idag, hostig & snuvig. Fy vad jobbigt med en karl som är förkyld. Gnällandet kan inte gämföras med mig.

• Ab fab

Hej
    hemma igen. Kanonhelg fyllt sightseeing o lite repristittning för min del. Busstur, indisk krog, covent garden, soho, klockmuseum, oxford str, hyde park, speaker's corner (grymt skoj igår för då var nog alla galenpannor där samtigt)pubar, gaybarer, båttur på Thames, Greenwich, nollmeridianen, dumplings och en förfärligt massa åkande

• Ab fab

Hej
    hemma igen. Kanonhelg fyllt sightseeing o lite repristittning för min del. Busstur, indisk krog, covent garden, soho, klockmuseum, oxford str, hyde park, speaker's corner (grymt skoj igår för då var nog alla galenpannor där samtigt)pubar, gaybarer, båttur på Thames, Greenwich, nollmeridianen, dumplings och en förfärligt massa åkande

• Bauti

Fattar inte att du hinner med allt Abbe. Du måste leva i 250 km/h

• Linum

Abbe: Låter underbart! Skönt att ha bra väder när man är i London.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!