Oktoberbrudar var är ni?
Ja det är lite synd att man inte kan beställa vackert höstväder till bröllopsdagen med sol och vackralöv, hihi.
Jag har börjat fundera kring psalmer och sånger i kyrkan, någon av er som redan valt nåt??
Ja det är lite synd att man inte kan beställa vackert höstväder till bröllopsdagen med sol och vackralöv, hihi.
Jag har börjat fundera kring psalmer och sånger i kyrkan, någon av er som redan valt nåt??
hej oktober-tjejer!
Hoppas allt går bra för er.
Funderar över om ni redan börjat göra era inbjudningskort eller är de klara??
När tänkte ni skicka ut era??
Ska själv köpa material när lönen kommer och börja pyssla med dom, har dock svårt för att bestämma exakt hur jag vill ha dem, vet bara att lila ska de vara då jag älskar lila, hihi
hihi, ja man vill ju att de ska vara perfekta, om man nu kan få dom att bli det...
Kul och höra om era inbjudningskorts framfart...
Cisslan kul att ni oxå har lila:)
Bustroll, ok så ni har redan skickat, då ska jag sätta fart oxå :)
Har ni bilder i galleriet??
Vad kul MTTM, du får lägga ut bild sen när du e klar om du vill, vore kul.
Ja det lär ju ta lite tid att få ihop dem.
Fina färger ni ska ha.
det var ett fint kort, hjärtat var jätte fint.
Jag lovar att lägga ut bild på mina när de börjar bli klara
Vad kul och läsa att det går bra för er och det låter smart att köpa inbjudningsmaterial i butik då färger på nätet kan va svårt att riktigt se.
Kan hålla med om att det är svårt att tänka höst nu när man bara vill tänka sommar men det första gången jag längtar till hösten :)
Toastmastermarie, lät ju kanon med lokalen och kul att den var ledig!
Vårat tema är lila då det är min favoritfärg men nån mer färg blir det oxå.
jo jag fundera på om ni ska kasta ris eller blåsa sopbubblor eller liknande??
Jag tycker det skulle vara fint att släppa heliumbalånger men tror inte det blir det.
Men kanske ska gästerna få kasta nåt, har inte bästämt ännu.
Är på full jakt efter saker att göra mina inbjudningskort nu för det har vist skapats en möhippetråd på facebook som är hemlig för mig och fick tips av en vän att skicka ut de snart så det inte blir knasigt då vi kommer ha ett litet bröllop och bara bjuda några få vänner och på möhippetråden bjuds det vist in folk som jag inte kommer att bjuda, lite struligt.
låter fint med hjärtan!
härligt att skor och klänning är klara, inte så lätt att hitta de rätta:)
och välkommen hit till oss
Candy Anthony skrev 2009-06-13 21:06:49 följande:
har ni alla hittat skor till bröllopet eller tänker ni spana runt nu i sommar efter några??
Jag har själv inte hittat några ännu, hitta ett par superfina men de var försmå, snyft. Har 41 så inte så lätt att hitta fina som passar.
Grattis!! Vad kul!!!
Skönt att det inte bara e jag som inte har hittat skor och styrt upp kläning ännu:)
Jag var och köpte material till inbjudningskorten idag, spännande!
ToastmasterMarie- Tänkte på det att hittar man ett par man tvekar på vågar man vänta eller ska man chansa? Är oxå lite rädd för att beställa skor om de inte passar.
Hoppas vi hittar ett par eller fler i sommar.
ja skor på rean vore inte helt fel:) Vi får hålla tummarna och vara ute och spana efter fina skor, jag kan ju oxå tänka mig ett par lila skor.
Åh vad spännande!!! Du får berätta imorgon hur de passade. Nyfiken!