Oktoberbrudar var är ni?
det var min m2b som ville ha på hösten, jag var inne på vintern först. men vi valde främst pga att vi vill ha häftiga utebilder.
det var min m2b som ville ha på hösten, jag var inne på vintern först. men vi valde främst pga att vi vill ha häftiga utebilder.
Kul att ni ska ha änglagård...vi ska ha det på vägen ut med. Vi har filmtema (i princip...) på vår musik i kyrkan.
Jag kommer att ha mina skor jag hade på min student. vita med strassband över tårna. Inte så höga så jag kanske kan gå i dom hela kvällen :)
jag funderar på att ha en enkel vit tårta men med röda rosor sporadiskt placerade runtomkring. Jag har jättesvårt att välja, är utbildad konditor så jag har gjort och sett massor av varianter men ingen som är jag ännu. Är kanske för kräsen...
Vi kommer nog att ha mörkröda rosor och vita gerbera, och rosenblad som dekor på våra bord.
Vi kommer nog att skicka ut dem i juni kanske. Jag vill ha 2 mån efter osa på mig att hålla på med det sista pysslet.
Hur gick det lokaltittandet?
Var den bra?
Ja vi kommer vara i en biosalong några km hemifrån. fin och enkel lokal med tillgång till kök och allt. superbra!
Med tanke på inbjudningarna...kommer ni att beställa speciella frimärken eller kommer ni att köpa de som finns i affären bara?
Måste jag kolla :)