• teres76

    Blev hippad igår

    Helt oförberett ringde telefonen där jag fick instruktioner på vad jag skulle göra och ha på mig.Utklädd som Batman gick jag runt ensam på stan och fick hämta flera instruktioner från olika affärer. Efter en stund blev det musikstudio. Fick sedan gå och sälja lotter där skivan var vinsten (eller vinst och vinst??) som bonus skule jag även sälja vuxen filmer, gammla VHS. Kvällen avslutades med sexparty och utgång.
    Verklingen jätterolig dag/kväll. Allt var så planerat, trodde jag jag skulle vara beredd men jag blev helt tagen på sängen..

  • Svar på tråden Blev hippad igår
  • Lissdaniels

    Vad roligt jag tror inte jag kommer bli hippad och det gör faktiskt inte så mycket


    6 juni - när 2 blir 1
  • 011110

    Jag blev också hippad igår.
    Skulle gå på stan och köpa blommor med en kompis och helt plötsligt så var alla där och jag hade en tiara på huvudet. Jag trodde verkligen inte att det skulle bli just då så jag blev helt paff!
    Men det var Jättekul! Först körde vi poledancing - apjobbigt. Jag har blåmärken på insidan av låren, i knävecken, på armarna men det var kul och svettigt. Roligt med en utmaning

    Sedan var vi på spa i flera timmar. Bubbelbad, champagne, bastu, ansiktsmask, hårimpackningar och mys. Jättetrevligt att hinna prata med allihop! När vi gjort oss i ordning och pifat till oss så bar det av till södermalm och sedan fick jag ögonbindel. Möttes av en man som gav mig en blindkäpp och så lotsade han ner mig i en källare... I källaren var det en musikstudio och jag fick sjunga in en låt där tjejerna skrivit om texten. Det var SÅ roligt!
    När det var klart käkade vi middag hemma hos en kompis och sedan gick några av oss ut på Golden hits. Dans, kareoke och drinkar
    Idag blåmärken, lite huvudvärk, men SÅ lycklig!

    Jag är mycket glad att jag slapp all typ av förnedring utan bara fick en heldag med roliga aktiviteter med minna vänner. DET blev en dag att minnas !
    Nöjd.

  • WifeJune2009

    Vad härligt det låter, vilka underbara vänner som fixat allt med en blanding av mys, umgänge, party och tokiga uppdrag! Precis som det ska vara!! : )

  • WifeJune2009

    Vad härligt det låter, vilka underbara vänner som fixat allt med en blanding av mys, umgänge, party och tokiga uppdrag! Precis som det ska vara!! : )

  • WifeJune2009

    Vad härligt det låter, vilka underbara vänner som fixat allt med en blanding av mys, umgänge, party och tokiga uppdrag! Precis som det ska vara!! : )

  • WifeJune2009

    Ursäkta ekot, det var strul på sidan! ; )

  • Gotlandsbröllop 2009

    Va härligt att ni fått bra hippor.

    Jag fick själv ett paket på posten härromdagen innehållande kaninöron och nätstrumpbyxor så nog är det något på gång här med. Jag har även uppmärksammat att två av mina vänner som inte känner varandra har blivit vänner på facebook, misstänkt!!!!!!!!

    Så nu går jag och väntar på att det ska ske. Hoppas det blir något mysigt och skoj.

  • WifeJune2009

    Nyfiken i en strut där! : ) *hihi* Spännande!! ja, nu vet man inte riktigt hur helgerna ser ut framöver! : )

Svar på tråden Blev hippad igår