Japp så va det!! Jag va med i du är vad du äter. Och jag har aldrig mått så bra som då!!!!!! Det va alltså ingen av dieterna i länken jag skickade. Bara äta o leva som hon lärt mig..... SUCK!!! Varför halkar man ur så lätt!!!!!!!!!!
jag äter hennes mat o så men de slinker ner lite godis o stl på porionerna har ökat igen. Men framför allt har motionen inte varit lätt med diskbråck, jobbat 15 timmar per dag hela hösten, sen 4 semester (bröllopsresa) i USA...... Men nu börjar jag känna mig taggad igen.
Ja jag hade för mig att de va dyra.... Men det kan ju va värt det om man skulle kunna gå på asfalt kanske. Jag får gå i kanten men mest i skogen. Beninnorna klarar absolut inte asfalt tyvärr.
passionsblomman skrev 2009-04-28 11:54:19 följande:
Det ÄR underbart! *jätteglad*Skipper vet jag inte...*förvirrad*Är det hon som viskar du äääär vad du äter när de tar i skafferidörre numera?(jag har inte den tv-kanalen så jag har aldrig sett detprogrammet)Vänta nu...Äntligen är det min tur...var du MED i det programmet förresten? Var inte du på Tv här i höstas och jag inte kunde se det???Im yours skrev 2009-04-28 11:47:20 följande: