1 miljon steg på 10 veckor
min oxå.. två knappar och båda krävs för noll ställning..
min oxå.. två knappar och båda krävs för noll ställning..
Jag har bara gått en kortis idag.. ca 6000 steg så ska strax ut och gå samma runda igen.. Mitt mål är att varje dag gå minst genomsnittet/dag från förra veckan.. Så man vet att man omöjligt kan sänka snittet varje veckan
nu har jag varit ute och gått en bit till så nu känns det bättre.. uppe i över 12000 steg idag Antecknar också varje dags steg i kalendern.. Dock en vanlig kalender så det är bara jag som kan se
Äntligen är det min tur skrev 2009-05-01 22:12:04 följande:
fösta veckan gick jag ju som ni vet lite drygt 7000 steg, vecka två gick jag drygt 8900 steg och förra veckan gick jag 12747 steg (alla tal är ju givetvis i genomsnitt/dag) Känner mig jättestolt över mig själv och de ska bli intressant och se om det syns nån skillnad på vågen imorn när det är dags för veckans vägning..
Ger er alla andra också ett HEJA HEJA HEJA
Men köpte du inte en sån man va tvungen att hålla in båda knapparna på? Trodde de va ditt krav på den..? Fast det är ju behändigt med radio i den
hehe absolut fast det är ju alltid bra att testa det man har hemma först
Äntligen är det min tur skrev 2009-05-04 20:38:24 följande:
en sån här kanske?
www.stadium.se/sport/traning/ovrigt-traning/081309/soc-arm-water-belt
annars så har typ mac egentillverkade saker till sina ipods och sånt.. kanske deras kan passa din?
på netonnet fanns flera olika i resår i olika prisklasser
www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/37092&markID=50-12-50
www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/49177&markID=50-12-50
Bu vet jag ju inte vad du har för mp3 spelare men dessa kanske passar?
ja visst är det roligare Särskilto m man har en fungerade stegräknare så man får lite steg oxå
Äntligen är det min tur skrev 2009-05-04 21:37:55 följande: