Inlägg från: lottis77 |Visa alla inlägg
  • lottis77

Fler 27 juni-brudar?

Vi gifter oss den 27 juni! Har fixat det mesta, tror jag. Ska bestämma oss för vilken musik vi vill ha under vigseln, hyra kläder till J, skor och underkläder till mig, göra klart festhäftet etc de närmaste veckorna. Resten tar vi lite närmare, som bordsplacering och andra saker där man behöver veta exakt vilka som kommer. Är inte så lång tid kvar nu...!

• lottis77

Ibland tror jag att det är bra att inte ha för mkt tid på sig. Bara man har bokat och ordnat de stora sakerna tror jag att man kan vara effektiv och fixa "små"-sakerna ganska så snabbt. Jag skulle kunna sitta och peta i festhäftet hur många dagar som helst, gå runt i 20 affärer och kolla utbudet på olika skor, underkläder, såpbubblor och vela. Har man inte så mkt tid velar man ju inte omkring sådär utan är mer effektiv och gör det man ska snabbt och det blir ju nästan alltid lika bra eller tom bättre. Iallafall är jag så och var definitivt så när jag pluggade. Så, är de stora sakerna fixade har vi faktiskt gott om tid kvar till det andra! Lugnade jag någon nu?

• lottis77

Anapanasiti: Hässleholm, Skåne
    Imma: Järfälla, Uppland
    brud27juni: Kungsholmen,Stockholm
    Lottis77: Uppsala

• lottis77

Jag blev också hippad i lördags!! Var visst en populär dag att lura iväg de som ska gifta sig den 27 juni. Vi kanske stötte på varandra på stan, Fyrishov, Flustret eller någon annanstans i denna stad?!

• lottis77

Oj, trodde visst att jag var i Uppsalatråden... Alla kanske inte vet vad Fyrishov och Flustret är. Roligt iallafall med alla möhippor! Med tanke på hur mkt tid man sitter här kunde jag inte låta bli när vi var ute i lördags och såg andra blivade brudar att fundera över vad de möjligtvis kunde ha för alias här. För självklart måste alla som är på möhippa hänga här under ett alias.

• lottis77

Må vädret vända... Låt solen skina över hela landet den 27 juni och regnet ska hålla sig långt borta....

• lottis77

Flickor, har ni sett 10-dygnsprognosen? Ser lovande ut för stora delar av vårat avlånga land. Må detta hålla i sig så att det inte dyker upp några oönskade prognoser lite närmare....

Jag drömmer stressdrömmar varje natt nu. Började grina ordentligt på vigselsamtalet när vi övade på själva vigseln så nu har jag hakat upp mig på att jag kommer stå med ansiktet ihopskrumpet hela akten och snora. Försöker intala mig att det är helt ok om jag gör så men jag köper det inte riktigt. Förhoppningsvis löser det sig. Är ju ändå omgiven av familj och vänner. Glömmer det ibland..

• lottis77

Ja, vi lär inte kunna klaga på vädret iallafall. Med tanke på hur vädret var på midsommar så får man INTE gnälla över att det är så varmt...

Ha en mysig dag imorgon och en underbar dag på lördag! GRATTIS ALLA!!!!!!! Kram

Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?