Fler 27 juni-brudar?
Vi gifter oss också den 27 juni i Möklinta, Sala. Har koll på vad som ska göras och när. Men är ändå så stressad och det förmodligen helt i onödan. Blir lite arg på mig själv för att tänka och oroa mig för allt som ska göras.
Vi gifter oss också den 27 juni i Möklinta, Sala. Har koll på vad som ska göras och när. Men är ändå så stressad och det förmodligen helt i onödan. Blir lite arg på mig själv för att tänka och oroa mig för allt som ska göras.
Vi blir också ca 50, ska ha buffé som mat.
Overkligt nära nu....men såååå spännande!
Vi ska inte öva något i kyrkan.....det går nog bra ändå.
Pluggar väl lite på själva ceremonin hemma.
Ja, det går verkligen och räkna dagarna på händerna. Gjorde det idag och alla dagarna fick plats....JIIIPIIIIIIIII!!!!
Jag är mest pirrig inför när jag ska träffa min blivande utanför kyrkan. Vad han kommer att säga när han ser mig!!
Är skitnervös och tänker på hur mycket jag kommer att gråta under hela vigseln. Känns nu som jag kommer att böla hela tiden, från första mötet ända tills natten!!!
Usch da!, Fast min blivande tror att jag inte kommer att gråta så mycket på själva bröllopet. Har väl gråtit ut allt under förberedelsen.
Var och prova näbbklänningen till dottern, för 4:e gången, jag grät då!
Helt otroligt att det bara är en vecka kvar.
Men jag vaknade med ont i halsen, kli i näsan & feberkänsla. Fast det är väl bra att det är nu jag har det. Hinner förhoppningsvis bli frisk.
Inte många dagar kvar!
Trist att jag har blivit dunder förkyld, hade fästing på mig i går & dottern gjorde illa sig på fotbollsmatchen.
Men men det ska ju strula lite innan man blir gift, sägs det!
Vilken tid har ni vigseln på lördag?
Vi har klockan 13.00!
Vi ska inte öva...prästen tyckte inte det brukar behövas!