Fler 27 juni-brudar?
hej! Får jag vara med? Vi gifter oss i Dalarna, Mora kyrka den 27 juni!
Känns nyss som det var lääänge kvar o nu är jag tokstressad...
hej! Får jag vara med? Vi gifter oss i Dalarna, Mora kyrka den 27 juni!
Känns nyss som det var lääänge kvar o nu är jag tokstressad...
En månad kvar nu tjejer!!
Hur ligger ni till?
Vi började med inlagan till festprogrammet igår.
Kvar att göra är:
Göra klart inlagan till festprogrammet och skriva ut
Göra Vigselprogram
köpa skjortor till pojkarna
stay-ups till mig
Beställa alkoholen till middagen och festen
Det här ska göras inom två veckor. Sen kommer min snälla pappa ner och hämtar allt till bröllopet och kör upp det till Mora. Vi får inte med det själva i bilen då packning + barnvagn ska med upp..
Är lite nervös att jag köpt för lite lakan samt dekor till dukningen...Himla svårt att beräkna det ...
Mailade vår prälle igår ang vigselprogrammet.
Fick ett snabbt svar där han klargjorde att det vigselprogrammet som jag satt ihop fungerar alldeles utmärkt.,
Skönt!
Då är det satt och ska bara tryckas!
Idag ska jag och lillkillen tillsammans med en kompis bli fotade. Hon blev inbjuden till modell för en dag gratis och fick ta med sig tre vänner.
Så jag tänkte passa på att ta bilder i underkläder till sambons morgongåva!!
Ska bli lyx att få bli sminkad och fixad i håret...
Idag ska sambon även in och hämta våra ringar. Vi har köpt nya förlovningsringar + min vigselring och ska lämna in dem gamla som en form av delbetalning. Så nu sitter jag här utan ring på fingret o jösses vad naken jag känner mig..
Min sambo har också sin svensexa imorn.
Undrar så vad dem ska hitta på. Vet inget mer än att dem ska ut på Orust!
Spännande!
Vi sitter just nu o håller på med festprogrammet. Shit vad svårt det är. Mkt som ska klämmas in på få sidor känns det som. Vill ju inte ge gästerna en hel roman
Vilka sånger ska ni ha med i erat festhäfte?
Jag blev hippad igår!!!!!
Anade ingenting när jag gick min sambos svensexa gäng till mötes igår fm. Döm till min förvåning när jag står där på parkering tillsammans med dem och mina tjejkompisar kommer framrusande!!
Är trött men överlycklig efter en superrolig möhippa igår!
Svärföräldrarna var med för att ta hand om barnen eftersom vi var iväg båda två...
Kan inte fatta att idag är det bara 3 veckor kvar!!!
iiiiiiiiiii....
Här fixas det så det ryker...Mina päron är på väg ner för att hämta upp så mkt som möjligt av bröllopssakerna. Så vigselprogrammen är klara, sambon är nere och skriver ut festprogrammen nu.. Sen ska dem häftas och det ska på ett grönt band men sen är det klart.
Favorspåsarna är packade med godis(blev jättebra) och hälften av placeringskorten är färdiga.
Klart är även mitt smink sånär på läppstift, samt min klädsel.
Kvar är skjorta till stora pojken samt att försöka snygga till den skjortan jag köpte på tradera till lillkillen...Ska lägga den i klorin över natten o se om den blir aningens vitare...
Jag håller med, Solen måste komma!
Eller rättare sagt, det måste vara uppehåll!! Lite mulet bryr jag mig inte om, däremot vill jag INTE ha regn...
Kan ni fatta tjejer, 12 dagara kvar!!!!
pirrar i hela kroppen när jag tänker på det....
Vi gifter oss kl 16..Ska bli strålande sol och 25 grader varmt här i Mora! Kan inte fatta att vi får SOL!!!!!
Kan det bli bättre?
Jag har varit och fått mina naglar gjorda idag och imorn är det dags för extensions.
Måste bara öva ikväll på att sätta fast mina lösfransar..Vill ju inte se ut som en clown....
Jag är också mest nervös för cermonin i kyrkan. Just det att alla är där för att se oss...HJÄLP!!!
Snacka om scenskräck.. Tänk om jag snubblar på kjolfållen och landar platt på mage i altargången??
Grattis allihopa!!
Ligger bilder i mitt galleri för dem som vill se!
Imorn är första dagen på mitt nya jobb....Spännande!