Inlägg från: nni |Visa alla inlägg
  • nni

Fler 27 juni-brudar?

Här e en till 27 juni brud!
    Bokat det mesta, e allt pysslande kvar (festhäfte, vigselhäfte, bordsplacering med mera). Prata med präst, lokalpersonal om mat osv... Har ganska nyligen köpt våra kläder !
    Det närmar sig nu... Stressad känner man sig, men jag ska försöka låta bli att stressa upp mig så gott det går.
    Vi blir ca 50 personer. Och ni andra?

• nni
    Stårbrud27juni2009 skrev 2009-04-07 20:27:38 följande:
    Här är en till!Bestämmde oss den 27e mars, då jag friade!Men nu rullar det på snabbt. Ibjudningarna kom fram i dag, klänning köptes i lördags, plats och vigselförättare bokat och maten på G. Frissan bokat och mannens kläder ska inhandlas på lördag.Vi ska ha vigseln utomhus och festen på en dansbana i Folkets Park. Kan bli hur underbart som helst... Om det låter bli att regna!! Största bekymret just nu är ringen... Våra förlovningsringar är mönstrade på kanterna... Vad kan man ha för ring till det?
    Oh vad roligt! När man väl sätter igång med planeringen så går det snabbt...
    Ang ringen så ska vi smälta om våra. Har ändå haft dom i 5 år o vill förnya oss så tar samma modell som min blivande vigselring. Men annars gå till butikerna o visa upp era förlovningsringar så kan de kanske hitta vigselring(ar)som matchar? Lycka till med allt!
    Vi ska själva beställa ringar snart! Har kollat ut
  • nni
    anapanasiti skrev 2009-04-07 19:25:40 följande:
    Vi har 73 gäster och det mesta är bokat, ska ringa om tårta snart. Min syster är guldsmed och hon ska göra min ring, den är valsad och färdig, men ska inte sättas ihop förrän i slutet av spril typ... när hon har tid. Min vigselring blir en vanlig slät guldring eftersom förlovningsringen är en enstensring (bild finns i galleri)
    Snygga ringar!

Våra finns också i galleriet. Men dom ÄR snyggare i verkligeheten...
  • nni
    ÖBRUD skrev 2009-04-08 11:49:42 följande:
    Hej 27 juni-brudar.Här är en till. Vill bara säga att det är 80 dagar kvar idag. Tjoho! Ni kan kolla på min presentation hur långt jag har kommit i planeringen.
    80 dagar?? Oj oj!!
  • nni
    Stårbrud27juni2009 skrev 2009-04-09 22:19:58 följande:
    Måste bara säga att jag just varit instängd i sovrummet och glidit runt i min klänning en stund! hihi Med tiaran på huvudet..... Är jag onormal eller? fnisss
    Vad härligt!! Jag vill också det, men hämtar hem den först om 7 veckor.
  • nni
    Matina skrev 2009-04-14 13:50:27 följande:
    Vad ska era blivande makar ha på sig?
    Han ska ha grå kostym med ljusare grå väst, vit skjorta och grön slips Så stiligt så!
  • nni
    Stårbrud27juni2009 skrev 2009-04-18 13:17:26 följande:
    Oj oj, hur ska vi hinna? Kan inte välja ring!!!!!
    Har du många favoriter? Vi hittade ett säkert val direkt, men ska ändå runt o kolla lite mer.
  • nni
    Stårbrud27juni2009 skrev 2009-04-19 11:00:22 följande:
    Mitt största problem är tyvärr ekonomin.... Jag har inte mycket pengar att lägga på ring, men vill ändå känna mig nöjd!Suck....
    Vi ska faktiskt ha just ringarna på räntefri avbetalning. Så man får dom man verkligen vill ha (inom rimligt pris att betala av sedan när bröllopsbudgeten är över och man har råd igen).
  • nni
    Stårbrud27juni2009 skrev 2009-04-21 08:12:09 följande:
    Nu är ringen beställd!!!!!Åh, jag är så nöjd!
    Vad bra!!
Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?