Inlägg från: brud27juni |Visa alla inlägg
  • brud27juni

Fler 27 juni-brudar?

Då hittade jag hit ändå :) haha letat letat. Hur går det för er? Vore kul att hitta å en egen liten möhippa med alla juni brudar. Äta å prata tyll å färg? haha Mina underbara vänninor har tappat öronen. haha // Johanna

• brud27juni

Nej vad trist! Men ni får ha kväll med bilder och vin från era resp bröllop. :S Men hoppas att du verkligen får en toppendag!

mrsholm skrev 2009-04-28 19:51:47 följande:
    Ja förstår precis va du menar...de har slutat lyssna för länge sen de flesta. Ja har turen eller oturen att två kompisar gifter sej samma dag som mej så vi har träffats o planerat lite ihop. Tråkigt bara att inte kunna se varandras vigslar...
  • brud27juni

Ja... Någo som har förslag på datum och plats som kan fungera för lite tjöt? hihi

mrsholm skrev 2009-04-29 20:47:55 följande:
    En möhippa med prat o skoj vore nice!!
    Den ena är en fd arbetskompis som ja va väldigt tät med under tiden vi jobbade ihop. Den andre har jag känt sen så länge ja minns.... Hon gick i min lillasysters klass från ettan å uppåt så de va kompisar från början. -98 drog vi till Ayia Napa tillsammans och jobbade under sommaren. Men men vi har trevligt när vi träffas och planerar å sen blir de väl skoj att ses efter o prata om hur allt gick!!
  • brud27juni

Bra initiativ!!

Anapanasiti: Hässleholm, Skåne
    Imma: Järfälla, Uppland
    brud27juni: Kungsholmen,Stockholm

• brud27juni

Kanske mötas i mitten av allt?

Någon med förslag? Jag har nästan allt klart så jag är väldigt flexibel :)

• brud27juni

Jag kan tänka mig en resa till GBG. e JU HÄLFTEN DÄRIFRÅN SÅ VARFÖR INTE. :)sorry för caps lock... orkade inte skriva om. :)

• brud27juni

Lär nog bestämma oss snart då tiden rinner iväg :)

• brud27juni

Nu fick jag ont i magen....

• brud27juni

Tycker det lät som en toppen idé. Då kan vi ju som sagt kanske visa bilder åxå. . Men gärna efter den 14 juli. Åker på resa direkt efter brollopet.

Hihi Kram på er alla!

mrsholm skrev 2009-05-14 08:36:16 följande:
    Ska vi sikta in oss på att ses efter vår stora dag istället? Tiden rinner iväg och snart lär vi ju börja hippas oxå på helgerna kan ja tänka mej. Vi kommer ju ha massor att prata om även då o säkert lite fina kort att visa;)Vad säger ni?
  • brud27juni

räknar åxå ner.. har så ont i magen så fort jag tänker på det.. hade tjejjerna över här i helgen.. provade klänningen.. oj oj vad ont i magen jag fick.. dessutom funderar jag på min slöja om den är för tät...

:S

• brud27juni

Här är alla välkomna :) Göm inte föja med och skriva in dig för ev träff efter dagen D. :)

AIE skrev 2009-05-18 12:31:08 följande:
    hej! Får jag vara med? Vi gifter oss i Dalarna, Mora kyrka den 27 juni!Känns nyss som det var lääänge kvar o nu är jag tokstressad...
  • brud27juni

en månad... dax att göra vigselprogrammen men måste ju ha godkännande av biskopen... börjar bli trött nu och idag borde jag vara glad då det är min examensdag... Min underbara vän gjorde naglar på mig igår.. de blev såå fina.. skönt med lugnande vänner ibland. :)

• brud27juni

oj oj.. 19 dagar kvar.. börjar snart gråta redan.. är som ett känslopaket hela jag..

Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?