Fler 27 juni-brudar?
Då hittade jag hit ändå :) haha letat letat. Hur går det för er? Vore kul att hitta å en egen liten möhippa med alla juni brudar. Äta å prata tyll å färg? haha Mina underbara vänninor har tappat öronen. haha // Johanna
Då hittade jag hit ändå :) haha letat letat. Hur går det för er? Vore kul att hitta å en egen liten möhippa med alla juni brudar. Äta å prata tyll å färg? haha Mina underbara vänninor har tappat öronen. haha // Johanna
Nej vad trist! Men ni får ha kväll med bilder och vin från era resp bröllop. :S Men hoppas att du verkligen får en toppendag!
Ja... Någo som har förslag på datum och plats som kan fungera för lite tjöt? hihi
Bra initiativ!!
Anapanasiti: Hässleholm, Skåne
Imma: Järfälla, Uppland
brud27juni: Kungsholmen,Stockholm
Kanske mötas i mitten av allt?
Någon med förslag? Jag har nästan allt klart så jag är väldigt flexibel :)
Jag kan tänka mig en resa till GBG. e JU HÄLFTEN DÄRIFRÅN SÅ VARFÖR INTE. :)sorry för caps lock... orkade inte skriva om. :)
Lär nog bestämma oss snart då tiden rinner iväg :)
Nu fick jag ont i magen....
45 dagar kvar....
Tycker det lät som en toppen idé. Då kan vi ju som sagt kanske visa bilder åxå. . Men gärna efter den 14 juli. Åker på resa direkt efter brollopet.
Hihi Kram på er alla!
räknar åxå ner.. har så ont i magen så fort jag tänker på det.. hade tjejjerna över här i helgen.. provade klänningen.. oj oj vad ont i magen jag fick.. dessutom funderar jag på min slöja om den är för tät...
:S
Här är alla välkomna :) Göm inte föja med och skriva in dig för ev träff efter dagen D. :)
en månad... dax att göra vigselprogrammen men måste ju ha godkännande av biskopen... börjar bli trött nu och idag borde jag vara glad då det är min examensdag... Min underbara vän gjorde naglar på mig igår.. de blev såå fina.. skönt med lugnande vänner ibland. :)
oj oj.. 19 dagar kvar.. börjar snart gråta redan.. är som ett känslopaket hela jag..
Då var jag Hippad