Inlägg från: mrsholm |Visa alla inlägg
  • mrsholm

Fler 27 juni-brudar?

Kul att jag hittade 27:e junitråden!!
    Själv sitter jag o klipper å klistrar mest hela tiden på festprogram å så... Det stora problemet för mig när tiden börjar rinna iväg är hur jag ska lyckas sluta amma innan dagen D. Inte lätt med brudklänningen på;)

• mrsholm

Ja förstår precis va du menar...de har slutat lyssna för länge sen de flesta. Ja har turen eller oturen att två kompisar gifter sej samma dag som mej så vi har träffats o planerat lite ihop. Tråkigt bara att inte kunna se varandras vigslar...

brud27juni skrev 2009-04-28 16:24:12 följande:
    Då hittade jag hit ändå :) haha letat letat. Hur går det för er? Vore kul att hitta å en egen liten möhippa med alla juni brudar. Äta å prata tyll å färg? haha Mina underbara vänninor har tappat öronen. haha // Johanna
  • mrsholm

En möhippa med prat o skoj vore nice!!

nni skrev 2009-04-28 22:42:47 följande:
    mrsholm; men vad typiskt. Ja det e bra iaf att ni kan planera ihop. Själv planerar man på egen hand, med hjälp förstås. E det nära vänner till dig? Tycker själv det e tråkigt att vissa inte kan komma på bröllopet, men de har faktiskt haft sina anledningar. Vi har bjudit "de närmaste".
    Den ena är en fd arbetskompis som ja va väldigt tät med under tiden vi jobbade ihop. Den andre har jag känt sen så länge ja minns.... Hon gick i min lillasysters klass från ettan å uppåt så de va kompisar från början. -98 drog vi till Ayia Napa tillsammans och jobbade under sommaren. Men men vi har trevligt när vi träffas och planerar å sen blir de väl skoj att ses efter o prata om hur allt gick!!
  • mrsholm

Vet inte var alla bor men vi bor i värmland. Vilka skulle vilja ses isf. Ni är välkomna hit men jag kan även tänka mej att åka till er... Jag har dock en son som ammas ännu så han måste bli med=)

• mrsholm

Anapanasiti: Hässleholm, Skåne
    Imma: Järfälla, Uppland
    brud27juni: Kungsholmen,Stockholm
    Lottis77: Uppsala
    Mrsholm: Degerfors, Värmland

• mrsholm

Oj...nu börjar listan arta sej=) Någon som funderat på datum och plats. De närmar sej ju liksom och antar att fler än jag har rätt mycket annat att oxå fixa med...

• mrsholm

Jag har tre barn och några helger inbokade redan med annat, Liseberg o Loka Brunn=D. Skulle det bli en helg jag kan innan 27:e vore de skoj men annars träffas ja gärna efter...

• mrsholm

Ja kan tänka mej att åka dit oxå! Ska vi ses på dagen eller blir de en övernattning?

• mrsholm

Ja, min m2b jobbar heltid och studerar 50%..sen har vi tre barn, renoverar hus osv... inte mycket tid över för bröllopsfix=) Men sena kvällar o helger o en himla massa vilja blir allt toppen ändå! Har suttit med bordsplaceringar nu..skoj ju!

• mrsholm

Ska vi sikta in oss på att ses efter vår stora dag istället? Tiden rinner iväg och snart lär vi ju börja hippas oxå på helgerna kan ja tänka mej. Vi kommer ju ha massor att prata om även då o säkert lite fina kort att visa;)
    Vad säger ni?

• mrsholm

Gud vad skönt att bara åka bort efteråt! Vi funderar på att åka vid jul istället för vi vill åka till asien någonstans... Vi kan bara inte bestämma om barnen ska få åka med eller ej. Det är ju ändå en bröllopsresa å då ska man ju rå om varandra=) Samtidigt saknar jag mina små bara jag är ifrån dem en helg o den minsta har ja bara varit ifrån typ två timmar. Jag vet inte om jag bara skulle sakna dem å inte få kul ändå oom vi lämnar dem hemma... Ja ja nu ska vi ju inte åka förän till vintern så vi får väl fundera!

• mrsholm

Ja ALLA får va med...bara skoj ju!!
    Känner mig ovanligt lugn inför dagen D men värre inför möhippa. Man undrar ju så när de blir=)

• mrsholm

Vi lärde oss att dansa vals för att kunna undervisa i det under idrottslärarutbildningen där vi två dansade en hel del tillsammans så den känns helt lugn!
    Däremot drömmer jag om svensexor o möhippor till tusen!!
    Allt jag inte kan styra över är det som är mest stressande tror jag.
    Ska iväg och klippa mej o prova frisyren nästa helg..spännande. Tror att mina vänner har med det i sin planering så att ja ska vi stylad i håret då....tror det blir möhippa då men vet inte=)
    De e verkligen inte mycket tid kvar nu och inget känns helt färdigt...allt e lite halvklart bara!

• mrsholm

Ja men gud vad tiden går fort!!! Snart e de dax hörni=)

• mrsholm

De ringde just och sa att jag kunde komma och prova min brudklänning som var färdigsydd!!! Har inte ens sett den än....spännande=)

• mrsholm

Ja väntar fortfarande nervöst på min möhippa....min sambo tog de på svensexa igår. De hade det toppen med varmaste och soligaste dagen i år!

• mrsholm

Ja har precis upptäckt en ballong på min trapp!! Den innehöll en lapp med en hemside adress där låten tommy tycker om mej fanns...ska lära mej den utantill!! Sen stod det... om du inte har löptränat än så är de dax nu.. på med skorna gumman
    Antar att min möhippa e på gång!!
    Vad kan detta innebära då?? De e talangtävling på torget i morgon...SKRÄCK!! Löpa gör ja mer än gärna...
    Ja de lär ju märkas. Nervös!!!

• mrsholm

15.00... Vi ska öva idag klockan 14.00. Spännande=)

• mrsholm

GRATTIS till er alla!!
    Nu är vi herr och fru Holm...GUD vad fantastiskt allt var!

Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?