Inlägg från: anna01 |Visa alla inlägg
  • anna01

Fler 27 juni-brudar?

Hoppar in här jag med
    Väntar nervöst på min hippa. Idag ska jag till frissören och göra provfrisyr
    Fler än jag som har mardrömmar på nätterna om bröllopet?
    Drömmer att jag försover mig och inget är fixat mm Lite stressad nu kanske

• anna01
    junibrutta skrev 2009-05-26 08:24:16 följande:
    Jag viker servetter frenetiskt i mina drömmar och dom blir inge bra!
  • anna01

Skönt att en del slipper mardrömmarna i alla fall
    Igår skicka jag efter slöjan och nya dukar. Gjorde provfrisyr i förrgår
    Måste trycka om programen och göra om bordsplaceringen eftersom 10 st lämnat återbud :@ Idag tror jag att jag ska masa mig i väg till sömmerskan med brudklänningen.
    Ha en bra dag alla.

• anna01

Jag hademin hippa igår, mår mindre bra idag
    Kom till jobbet kl 15 och när jag kliver in i vardagsrummet ser jag fokl i ögonvrån. Där stod dem, 17 underbara tjejer och skrek. Höll på att dö av en hjärtinfark
    Sen klädde de ut mig i en rosa baby dräkt som var på tok för liten och plakat. Vandrade till en arbetskamrat och började festa och skratta. Sen bar de iväg till centrum där jag fick sjunga barnvisor utanför bolaget-löningshelg
    Nästa uppdrag var att klippa tvättanvisningar av killars kalsonger. Och samla mobilnummer.
    Sen gick vi tillbaka och grillade. Vid 23:00 gick vi på krogen och där var de live band som spelade så givetvis hade de ordnat så jag skulle upp på scen och sjunga
    Jag hade så himla roligt igår, gladast blev jag av att så många kunde komma.
    Men nu är de skönt att de är över så slipper jag oroa mig för de

• anna01

Visst är de roligt med möhippan Fast skönt att den är över, slipper man vara nervös över de
    Solen MÅSTE komma till den 27!

• anna01

Idag var vi och tränade att gå i kyrkan till musiken Höll på att börja gråta redan då, så jag hoppas jag får is i magen den 27:de

• anna01

Roligt att du hittade slöjan med stort D Jag stog också i valet och kvalet, de blev med slöja

AIE skrev 2009-06-20 10:28:28 följande:
    Jag vet... Känns helt fantastiskt att om en vecka vid den här tiden så sitter jag hos frissan med min tärna och blir fixade!Känns skönt att vara på plats här i Mora.. I tors så var vi och kollade vart vi ska fotas. Det blir på Zorngården vilket kommer bli helt underbart fint om vädret är med oss. Sen har vi stämt av allt med vår toastmaster så ha vet på ett ung hur kvällen kommer se ut...Måste berätta, jag har ju velat så om det med slöjans vara eller icke vara..Så hittade jag en lång slöja med broderier här på BT´s annonser som en tjej sålde för 200 kr ink frakt. Superbilligt! Det är en Aspera som har kostat 2500 kr..Fick den i tors och Jösses vad fin den var! Var tom med pärlor inbroderade....Så, slöjans vara eller icke vara är numera fastställd till att det blir slöja för mig.. Tänkte ha den på mig i kyrkan men under middagen sen så åker den nog av...
  • anna01

Usch å fy vad nervös jag är. vaknade och hade ont i magen Mardrömmarna har gått över i alla fall Äldsta sonen var sjuk i helgen så jag bävar för att de kommer gå runt nu.
    Ha en bra solig dag på er

• anna01

Aaaaaaaaaa tjejer i morgon gäller de

• anna01

Har lagt upp lite bilder från igår. Längtar till att få se era. Hoppas ni alla hade en toppen dag

Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?