Inlägg från: nni |Visa alla inlägg
  • nni

Fler 27 juni-brudar?

LirreMagic; Välkommen! Ja vi har själva allt pyssel kvar, bokningar e snart helt avklarat. Kvar återstår ring, tårta och ringar. Och det ska ordnas de kommande veckorna.

• nni

Haha, menar bara ringar en gång naturligtvis

• nni
    LirreMagic skrev 2009-04-21 14:59:15 följande:
    haha om du har tur kanske du får köpa flera ringar ;)
    Hehe, tre räcker (nya f ringar o en v ring) !
  • nni
    brud27juni skrev 2009-04-28 16:24:12 följande:
    Då hittade jag hit ändå :) haha letat letat. Hur går det för er? Vore kul att hitta å en egen liten möhippa med alla juni brudar. Äta å prata tyll å färg? haha Mina underbara vänninor har tappat öronen. haha // Johanna
    Oh en egen möhippa! Det skulle vara ngt. Men isf en rolig sådan med lagom pinsamheter va? Mest prat o skoj! Jag e på...
  • nni

mrsholm; men vad typiskt. Ja det e bra iaf att ni kan planera ihop. Själv planerar man på egen hand, med hjälp förstås. E det nära vänner till dig? Tycker själv det e tråkigt att vissa inte kan komma på bröllopet, men de har faktiskt haft sina anledningar. Vi har bjudit "de närmaste".

• nni
    mrsholm skrev 2009-04-29 20:47:55 följande:
    En möhippa med prat o skoj vore nice!!
    Den ena är en fd arbetskompis som ja va väldigt tät med under tiden vi jobbade ihop. Den andre har jag känt sen så länge ja minns.... Hon gick i min lillasysters klass från ettan å uppåt så de va kompisar från början. -98 drog vi till Ayia Napa tillsammans och jobbade under sommaren. Men men vi har trevligt när vi träffas och planerar å sen blir de väl skoj att ses efter o prata om hur allt gick!!
    Okej. Kul att ni kan planera ihop iaf. Jag själv har ingen nära vän som gifter sig nu. Tur man har familj, vänner o er BT:are.
  • nni

Anapanasiti: Hässleholm, Skåne
    Imma: Järfälla, Uppland
    brud27juni: Kungsholmen,Stockholm
    Lottis77: Uppsala
    Mrsholm: Degerfors, Värmland
    ÖBRUD: Göteborg
    nni: Eslöv, Skåne

Anapanasiti; kul med en till 27 juni brud i Skåne!

• nni
    brud27juni skrev 2009-05-06 13:37:25 följande:
    Kanske mötas i mitten av allt?Någon med förslag? Jag har nästan allt klart så jag är väldigt flexibel :)
    Rolig tanke. Men hinner vi? Eller att vi träffas efteråt?!
  • nni
    ÖBRUD skrev 2009-05-08 09:07:02 följande:
    50 dagar kvar...
    Ja BARA
  • nni
    oliveroebbasmamma skrev 2009-05-14 08:49:41 följande:
    Hej på er...Här är en till som kommer att stå brud den 27 juni i år!har inte riktigt fattat att det bara är några veckor kvar! Vi bestämde oss i februari för att gifta oss i samband med vår sons dop, och sen var karusellen igång!Allt är fixat utom mina brudskor..hehe!! Vet inte varför just det är problemet, men eftersom min klänning är lite annorlunda (finns bild i galleriet) så är skorna extra viktiga då dom syns helt o hållet! NÅgra förslag???
    Vilken vacker klänning! Jag tänker direkt, blåa skor. Mellanblå/mörkblå matta kanske. Lär finnas i vanlig skoaffär.
    Jag funderar på gråa skor till min creme färgade klänning. Ska ha grått smink o min blivande grå kostym...
Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?