Inlägg från: nni |Visa alla inlägg
  • nni

Fler 27 juni-brudar?

mrsholm skrev 2009-05-14 08:52:58 följande:
    Gud vad skönt att bara åka bort efteråt! Vi funderar på att åka vid jul istället för vi vill åka till asien någonstans... Vi kan bara inte bestämma om barnen ska få åka med eller ej. Det är ju ändå en bröllopsresa å då ska man ju rå om varandra=) Samtidigt saknar jag mina små bara jag är ifrån dem en helg o den minsta har ja bara varit ifrån typ två timmar. Jag vet inte om jag bara skulle sakna dem å inte få kul ändå oom vi lämnar dem hemma... Ja ja nu ska vi ju inte åka förän till vintern så vi får väl fundera!
    Har själv inga barn. Men fundera på!! Ta med med en barnvakt e ett exempel?
  • nni
    ÖBRUD skrev 2009-05-18 11:50:15 följande:
    40 dagar...
    Ja 40 dagar, iiih, det går undan!
  • nni
    junibrutta skrev 2009-05-25 15:24:51 följande:
    jag blev möhippad i helgen och jag svävar fortfarande på moln när jag tänker på vilka underbara vänner jag har som hade ordnat en så fantastisk dag och natt.Så nu kan man fokusera 100% på bröllopet istället! Har inte så stort kontrollbehov så allt som har med dukning har jag lejt bort till några kompisar så jag kommer inte att ens åka och kolla lokalen innan festen!
    Vad kul med hippan.
    Ang dukning, vi ger ganska så fria händer själv, men ska berätta hur vi tänkt det. Jag vill ha ett finger med i allt. Men skönt att kunna lägga vissa saker på andra kan jag tänka mig.
  • nni
    anna01 skrev 2009-05-26 07:25:23 följande:
    Hoppar in här jag med Väntar nervöst på min hippa. Idag ska jag till frissören och göra provfrisyr Fler än jag som har mardrömmar på nätterna om bröllopet?Drömmer att jag försover mig och inget är fixat mm Lite stressad nu kanske
    Inga mardrömmar än. Men det kommer kanske...

Ja idag e det 1 månad kvar!!
    Vi ska träffa prästen idag. Sedan succesivt göra klart festprogram o vigselprogram. Sedan e det mest smådetaljer kvar. Tror jag.
  • nni

anapanasiti och anna01; kul att ni blev nöjda med era hippor! Jag väntar spännt på min, den kan bli hursom...

• nni

Kan ni förstå, vi gifter oss om 4 veckor med mannen i vårt liv!!

• nni
    anna01 skrev 2009-06-06 14:15:10 följande:
    3 veckor kvar idag
    JAA
  • nni

Hej alla blivande brudar! Vi kan räkna dagarna på händerna nu.
    Vi har mest småsaker kvar att köpa och ordna. Men det som känns pirrigt e att öva på cermonin samt på dansen. Det krävs så mycket presentation från ens egna håll. Och som du "Linda Louise" säger så e nerverna på spänn dag som natt.

Brukar man öva ingångsmarschen i kyrkan innan? Kan man inte bara öva hemma. Och läsa på om cermonin förstås...
    Hade en skitkul möhippa i lördags förresten! Träffade 2 nyblivna brudar på stan, hur ofta får man göra det annars?! Känns som att ögonen e mer öppna nu...

• nni
    möklintabröllop skrev 2009-06-17 18:00:01 följande:
    Vi ska inte öva något i kyrkan.....det går nog bra ändå.Pluggar väl lite på själva ceremonin hemma.Ja, det går verkligen och räkna dagarna på händerna. Gjorde det idag och alla dagarna fick plats....JIIIPIIIIIIIII!!!!
    Ja vi får öva hemma!
    Vad e ni mest rädda för ska va jobbigt, jag tycker cermonin. Men det kommer nog bli bra o fint, även jag e duktigt nervös inför hur mina nerver ska va o att stå inför alla männsikor...
  • nni

Ja cermonin e det jag e mest nervös eller, sen släpper nog spänningarna lite. Jag får fokusera på prästen o min blivande annars lär jag gråta, (o det mycket) sådan känslomänniska jag e. Lite snyftningar går väl ann dock.

• nni

JAA 1 vecka kvar!!!! Men jag e nervös! Hur ska jag klara dagen, det måste gå!

• nni
    lottis77 skrev 2009-06-20 20:26:40 följande:
    Flickor, har ni sett 10-dygnsprognosen? Ser lovande ut för stora delar av vårat avlånga land. Må detta hålla i sig så att det inte dyker upp några oönskade prognoser lite närmare....Jag drömmer stressdrömmar varje natt nu. Började grina ordentligt på vigselsamtalet när vi övade på själva vigseln så nu har jag hakat upp mig på att jag kommer stå med ansiktet ihopskrumpet hela akten och snora. Försöker intala mig att det är helt ok om jag gör så men jag köper det inte riktigt. Förhoppningsvis löser det sig. Är ju ändå omgiven av familj och vänner. Glömmer det ibland..
    JA det ska bli 22 grader o sol på lördag!! Alldeles utmärkt! Och vigseln kommer ske utomhus isf, JAA!!

Jag e osså nervös som ni andra, men nu börjar saker o ting falla på plats runt omkring. Men cermonin, den e jag mest nervös över. Sedan kommer nog dagen flyta på.
  • nni
    möklintabröllop skrev 2009-06-24 05:55:27 följande:
    Vilken tid har ni vigseln på lördag?Vi har klockan 13.00!
    Samma här
  • nni

Tror jag lär behöva solkräm på mina axlar

• nni

Grattis till oss Alla!
    Vi hade den Bästa Dagen ever! Nu ska vi snart på smekmånad till Italien och njuta! Vi e så lyckliga!! Kram

Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?