• Frukenob

    När blev ni hippade?

    Hur långt innan ert bröllop blev ni hippade? Hur länge innan ska man vara på sin vakt? HIHI

  • Svar på tråden När blev ni hippade?
  • Anela

    Jag blev hippad den 29/3 och gifter mig 18/4 :)

  • MulleNuh

    Min syrra ringde nu och ville veta vilka som är bjudna av mina tjejkompisar!! Hmmm undrar varför?!

  • ElinPierre

    P kommer ha sin svensexa de n15 april och vi gifter oss den 9 maj..
    För min del vet jag inte när det blir, men AtT det blir vet jag nu helt säkert!

  • Lajsan

    Blev hippad 14 juni och gifte oss 16 augusti

  • WifeJune2009

    Oj så spännande att inte veta!! Man har ingen aning om vad som kommer hända framöver! ; ) Vi gifter oss andra helgen i juni och jag har lite koll på svensexa planeringen och små grejer har hänt hittills som mannen inte säger till mig men som jag vet om.. *hihi* Jag har verkligen ingen aning om min möhippa. Inga signaler hittills. Glad om jag får någon - alla har ju så mycket att göra! Men, jag har planerat många andras in i minsta detalj med teman och bus, så jag hoppas på lite pay back! ; )

  • Tooticki

    Jag fick min 3 veckor efter. Vårt bröllop var ju hemligt tills ganska tätt inpå så de planerade efter bröllopet, vilket jag tyckte var kul!

  • MulleNuh

    haha syrran ringde igen och försökte förställa rösten till sin mans!! : Det är mattias får jag prata med Micke!

    haha

  • ElinPierre
    MulleNuh skrev 2009-04-08 21:16:47 följande:
    haha syrran ringde igen och försökte förställa rösten till sin mans!! : Det är mattias får jag prata med Micke!haha
  • Frukenob

    Ibland får man verka ovetande. HIHI

  • anja1661

    har ingen aning!!!
    vi gifter oss den 9maj och nu i helgen e det stort påskfirande som vanligt så då blir det ju inget. sen e det ju bara 3 helger kvar!!! men jag måste hinna köpa underkläder så jag börjar bli nervös!!

    det e min syrra som fixar min hippa det vet jag och hon KÄNNER MIG så jag e inte orolig för pinsamheter och så...ser fram emot en underbar dag med tjejerna!
    m2b däremot gillar pinsamheter och fart så där kommer det nog bli en del sånt kan jag tro!

    det värsta e att jag e sånt kontrollfreak och vill/behöver veta när det planeras men det får jag inte!! inte ens m2b:s svensexa...hmm...det grämer mig lite faktiskt

  • Frukenob

    Det ända jag vet är att jag blir hippad en helg när jag skulle jobbat. Så jag tror att planen är att dom ska kidnappa mig på jobb. Tjejen som ska vika för mig råkade försäga sig men jag låtsades som jag inte hörde det.

  • Villemoa

    Jag blev hippad den 4/4 och vi gifter oss den 25/4. Min blivande får sin svensexa imorgon!

Svar på tråden När blev ni hippade?