Någon som köpt namnsmycke från...
silver.123ehandel.se/ ???
Var mycket billigare än andra ställen jag sett. Någon med erfarenhet eller som kan rekommendera något annat ställe??
Tack på förhand!
silver.123ehandel.se/ ???
Var mycket billigare än andra ställen jag sett. Någon med erfarenhet eller som kan rekommendera något annat ställe??
Tack på förhand!
Jo jag jag har tittat på både älskadebarn och lenak, men som sagt, denna sida är mycket billigare... undrar ju varför...
Då väntar jag med spänning på att höra hur det gick =)
Jag funderar på att ha inristat på varje sida av en stav, våra namn samt datum för när vi blev tillsammans och vår bröllopsdag. Men som tidigare har skrivit så är det inte så billigt här heller. Vad kostade det för er och vad beställde ni?
Vad roligt att höra =) Hade hon bara text på en sida eller fler? Jag förstår inte riktit. Det kostar 39kr/st för extra tecken/blanksteg och önskas text på fler sidor så kostar det 85kr/sida. Så om jag vill ha text på fyra sidor kostar det då 85x3 + 39kr/bokstav??? Eller bara 85 kr per sida jag vill ha graverad? Hur tolkar ni det??
www.highcoastsilver.se/product.html&category_id=12&search_page=
Japp! Misstänkte att det var så men var inte säker. Men om vi är fler som tolkar det på samma sätt så är det nog så. Tack!