Fler som har en budget på max 20 000?
Vi kommer ligga på ca 10 000:-. Kommer ha borglig vigsel med min släkt samt våra närmaste vänner så vi är totalt 26 personer om alla kommer vilket de verkar göra då nästan alla tackat ja direkt...
Vi kommer ligga på ca 10 000:-. Kommer ha borglig vigsel med min släkt samt våra närmaste vänner så vi är totalt 26 personer om alla kommer vilket de verkar göra då nästan alla tackat ja direkt...
Vi kommer också ha vårt drömbröllop! Det innehåller allt som vi önskar...
Så kännner jag med. Det vikitga för oss är inte prylarna omkring och att det ska vara stort och pampigt utan det viktiga för oss är att få samla alla vänner och få en underbar kväll tillsammas att minnas resten av livet. Tror faktiskt att det är den underbara kvällen som man minns istället för den där pampiga dukningen...
Har läst att många använder ikeas lakan till dukar. Måste nog åka in ngn dag och kolla upp dem... Verkar de ok?
Tänker säkert fel men jag har fått för mig att priserna på kläder, lokalen mm varierar en hel del beroende på vart man bor i landet?
Jo, det är klart att ett slott kostar mer :)
Vår vigselförättare har ca 3 vigslar/år så efterfrågan är inte så stor här heller :)