Inlägg från: Bettertogether |Visa alla inlägg
  • Bettertogether

Fler som har en budget på max 20 000?

Tjena skrev 2009-06-28 16:13:02 följande:
    Det där med att få i present när man fyller år är perfekt... jag fyller 30 i januari så jag har tänkt önska mig en massa olika saker till bröllopet då... t ex lyx sakerna ... som sminkning på salong och frisyr. sådant som vi annars inte tänkt lägga pengar på men så kan man få lite lyx. Sen får vi se vad jag mer hittar på att önska mig till bröllopet:)Vi har tänkt åka iväg en helg nära efter bröllopet på spa eller något, alltså bara jag och min blivande. Sen åker vi på bröllopsresa när vi hunnit spara till det och då följer dottern med.
    Så har jag också tänkt göra!! :D Alltså önska mej "lyxgrejerna" till min födelsedag nu i Juli. :) Åtminstone naglarna och sminkningen har jag bestämt att jag vill unna mej. Mina naglar tar stryk av mitt jobb i blombutik, och jag sminkar mej aldrig, så det känns som att jag vill ha någon som kan :)
  • Bettertogether
    Tjena skrev 2009-07-03 10:59:42 följande:
    Ja det är verkligen perfekt!! Sen i och med att jag nollar så kommer jag att bjuda många så då kan jag önska mig många olika saker hehe... så vi får se vilka bröllopsgrejer jag väljer ut.Ja naglarna har jag inte bestämt än hur jag ska göra, är mammaledig nu men när det beger sig jobbar jag för fullt och jobbar i hemvården och där är det krav på korta naglar...
    Jag har en väninna som gifter sig om några veckor, och hon ska laga fejk-naglar åt sig med någon maskin :) Håller 3 veckor! Jag tror jag kommer att satsa på sådana jag också. Det är inte krav på att ha korta naglar i mitt jobb, men det är en fördel när man jobbar mycket med jord och sånt, så det fastnar lätt en massa under och ser dåligt ut när man bemöter kunder :/
  • Bettertogether
    Krystal skrev 2009-07-03 11:29:18 följande:
    he he..vi ska vara på olika håll. Jag ska ta tåget in till Stockholm och gå på Malena Ernmans skivsignering på NK..och sen kanske gå på bio ( "The Proposal" ) och inte åker tillbaka fören imorgon...M2b ska vara på hans föräldrars sommarställe och två av hans kompisar kommer över från stan...
    Åh, du får berätta sedan om den filmen är sevärd!! :D Jag har sett reklamsnutten om den, och sa med detsamma att dendär ska vi se! ^^ (Observera VI)
  • Bettertogether

Nu först noterade jag att ni som har 20 000-budgeten också har en gästlista på högst 50 st :P
    Nåja, isåfall kan kanske vårt "30 000-för-120-gäster-budget" kanske skippas. :P Vi kör med att det ska bli så lågt som möjligt istället :) Just nu ligger vi på 487,75 ? (5274 SEK), men då ingår:

Festlokalen 300,00 ?
    Klänningen 99,00 ?
    Skor åt B 29,00 ?
    Skor åt BG 46,00 ?
    55 st ljuskoppar 13,75 ?

..Så vi ligger ganska bra till ännu :)

Svar på tråden Fler som har en budget på max 20 000?