Inlägg från: Lapinette |Visa alla inlägg
  • Lapinette

Nästa anhalt ...

Vi åker i mitten av juli. Har inte låtit bli och börjat tänka på en back-up plan utifall att. Förhoppningsvis vet man lite mer redan om ett par veckor, hur pass allvarligt det är.

Telis - när är det ni åker (har för mig slutet av augusti)?

• Lapinette

Ab Fab - ha så skoj i Frankfurt och återkom gärna med Stockholmsfrågor så får vi 08 försöka hjälpa till med bästa förmåga. I sommar lär jag behöva Göteborgstips inför Madonna-helgen .

• Lapinette

Telis - så ni åker ca 3 veckor efter det att vi har kommit hem. Som sagt, vi lär nog veta liter mer om några veckor hur den här influensan utvecklar sig. Jäkligt trist bara att något sådant ska dyka upp.

Jag har både tittat på resor till Grekland, bila till nord Norge och flyg till Barcelona för en liten tur utmed kusten (franska/spanska). Sen kanske förlänga Göteborgstrippen med några dagar på Västkusten? Nu menar jag inte att vi skulle göra allt detta utan ett par av alternativen.

• Lapinette

Och förhoppningsvis behöver vi ingen back-up plan utan det blir soliga Kalifornien som vi hade tänkt oss.

• Lapinette

Ja, det är du som har väckt min intresse för den delen av Frankrike. Har även hittat (repotage i SvD har jag för mig) ett hotell på den spanska sidan som inte verkar vara helt fel.

• Lapinette

Telis - du är allt bra smart du! Jag hinner inte få några tips från Joji eftersom vi åker en dryg vecka efter.

• Lapinette

E11a - det verkar som du säger som denna sprids snabbare men däremot har ingen utanför Mexico dött av den. Likväl så är det skrämmande och man vet ju inte i dagsläget vart det leder.

• Lapinette

Så kanske Island utifall att man inte kan åka till Kalifornien i juli?! Annars är jag allt bra sugen på nord Norge, Nordland.

• Lapinette

Tinga - att hitta nya resmål är det ju inga som helst problem med! men som sagt hoppas den här epedemin inte är så farlig så det blir Kalifornien.

• Lapinette

Maken gjorde detsamma när vi var ute på vår senaste resa (tog sin laptop) men vi har inte diskuterat än huruvida han tar med sig den till USA. Fördelen är ju att tanka ned bilder och emellanåt kika in här men nackdelen är att han samtidigt har svårare att undvika sitt jobb. Fast å andra sidan så läser han ju redan alla sina mail på sin mobiltelefon.

Svar på tråden Nästa anhalt ...