• Saralainen

Nu har dom tagit min man!!!

Hihi nu har dom precis tagit min man! Så himla roligt =)
    Jag har vetat om det i flera veckor, det har varit jättejobbigt att "ljuga" för honom men det har ju varit för en god sak =)
    Jag visste att dom skulle komma nu på morgonen men jag trodde alla skulle komma hit.
    Jag hade lite utkik och såg någon komma springades..sen plingade det på dörren..och utanför låg en hare dräkt och ett brev. Han skulle ta på sig dräkten och packa en väska och börja springa och han hade 28 minuter på sig! Haha! Vad roligt detta är. Så tråkigt att man inte får vara med och se...får kolla på filmen sen.

• Svar på tråden Nu har dom tagit min man!!!
  • Red Scarlet

Åh vad spännande! Du får skriva och berätta vad han fick göra sen :D

• anapanasiti

Åh vad spännande. När ska ni gifta er? Själv är det bröllop den 27 juni o jag vet att maken tas den 23 maj

• Taha

Hihi...vad kul..
    Har ingen aning själn om när han ska "kidnappas". Vi får väl se ;)

• hanna1983

Idag kl 08:00 tog dom min blivande också jag har vetat de länge :) Nu väntar man bara på sin tur finns ju risk att de blir nästa helg för helgen där på 25 april står man vid altaret

Hälsningar Hanna

• giz83

hihi...va spännande!!
    hoppas att allt går bra och att han inte blir lämnad naken som i filmen "naken"....hihi

• Linda Louise

Jag och min m2b var barnvakter åt hans systerbarn idag på fm. Gick till Plikta (stor lekplats) i Slottsskogen här i Gbg. Där dök det upp en stor, gul, luddig kyckling efter ett tag till barnens skräckblandade förtjusning. Några meter bakom den snälla kycklingen, som varsamt och med respekt mötte de barn som ville hälsa på honom, stod ett stort grabbgäng med öl i ena näven och en kamera i den andra. Kul & tidsrätt idé i alla fall (garanterat fler som hade blivit rädda om det hade ploppat upp en gigantisk kyckling när allt som har med påsk att göra är bortplockat), många barn blev glada av besöket.

• Saralainen

Uppdatering: Efter att dom tog honom i morse så åkte dom till Eslöv och där fick han hoppa fallskärm. Allt hade gått bra, perfekta vindar och perfekt väder och han hade varit överlycklig när dom hade kommit ner.
    Därefter åkte dom till ett köpcentrum där han då fortfarande var utklädd till kanin och fick gå runt och sälja ägg, sen fick dom han sålde äggen till smälla det i huvudet på honom...för att se om det var löskokt eller hårdkokt. Kul! (varför känns just detta momentet SÅÅÅ GRABBIGT)
    Därefter tog dom honom till en studio där han har fått sjunga in 2 låtar. Fick precis en bild skickad till honom.
    Dom har även hunnit ringa och fråga efter hans nr för han hade försvunnit...men mitt under samtalet (surprise surprise) så kom han tillbaka!
    Så nu väntar väl en galen utekväll.
    Jag är lycklig för hans skull men jag kan ändå inte låta bli att tänka att det kommer vara skönt när det är över =)
    Börjar pirra i magen för mig egen hippa, dom har 4 helger på sig =)
    Nu väntar en utekväll för min egen del med tjejerna!
    Tjingeling =)

• giz83

hej saralainen....hihi
    va kul det där lät, hoppas din hippa blir minst lika lyckad och skoj.
    du får uppdatera oss när din har varit...hihi
    hoppas du hade skoj igårkväll...=)

Svar på tråden Nu har dom tagit min man!!!